Kald mme?

LiBe

Glad i forumet
Noen som vet hva som skjer/kan skje hvis babyen drikker for kald mme? Mageknip???
Snuppa styrer ofte når hun skal spise, dvs at hun virker ferdig, men etter 10min skal hun ha mer... Har noen ganger gidd henne av samme falske, men da er jo melka egentli for kald[8|] KAN man gi den selv om den er for kald??? Den er jo ikke iskald, bruker å holde den mellom beina sånn at den ikke blir så fort kald..

Jeg spurte helsesøster om akkurat det samme i dag. Fikk beskjed om at det gikk fint. Jeg spurte også om jeg kunne varme opp melka igjen i vannbad, det mente hun også gikk greit. Vi har det samme problemet hos oss også, men her vil ikke hun som regel ikke drikke melka hvis den er blitt kald.

regner med det blir det samme som med mm..? Da kan de iallefall få mageknip. Både når den er for varm og for kald.
Jeg sliter med dette når jeg gir fra flaske, er den BITTELITT for kald, får han innmari vondt i magen... Så her er vi iallefall kjempe nøye på det! Rett og slett fordi gullet får så vondt..

Men det kan vel variere fra baby til baby hvor ømfintlige de er?

Lurer på om snuppa får mageknip av det, når den er for kald... Vet ikke... Hun har stakkars hadd så vondt i magen i går og i dag....
Skal ringe HS i morgen å høre hva hun sier.. Blir spennende å høre hva hun sier!

Back
Topp