kald mage?

Eflisabeth

Betatt av forumet
er det noen av dere som har kald mage?
magen min er så ofte kald.
jeg var hos legen i går og fikk beskjed om at alt var bra med barnet![;)]
uansett hvor mye klær jeg har på meg så er magen kald... men jeg fryser ikke da[;)].
noen andre som har kald mage???
jeg føler heler ikke at noe er gale... men bare lurer på om det er andre enn meg?!

PS: jeg var ikke hos legen pga. kald mage.

ja magen min er stort sett iskald! Regner med at det er pga huden er så stram at det blir dårlig blodsirkulasjon der...

jeg har så å si altid kald mage jeg og[>:] litt merkelig, var ikke slik før jeg ble gravid.

Samme her også..

hmm.. nokså varm mage her jeg, men det kan være fordi huden ikke er helt stram enda...

min mage er også kald.. tror det er helt normalt[;)]

Ja, jeg har også kald mage - hele tiden,selv om jeg bruker lange topper og sånnKanskje det bare er fordi mageflesket mitt stikker lenger ut...[:D]

Jeg også....iskald på mage og rompe

Kald mage jeg også... Sikkert litt annen blodsirkulasjon enn vanlig rundt magen nå.  Alt blir strekt, blodårene også.....

Det er jo blodårene som varmer oss....
Det er ofte lite blodgjennomstrømming ut i flesket på mage og rumpe.... [:D]

Min mage er også ofte kald, har lurt litt på hva det kan komme av... men babyen har det jo bra inni der da.. så [:D]

Dette høres kjent ut ja. Til tross for ullundertøy og lammullsgenser er magen iskald og det uten at jeg fryser. Samboeren har en teori på at det er blodsirkulasjonen i huden som er forandret.
Kan ellers fortelle at jeg er familiens "ispinne" og er kjent for å være en frossenpinne. Dette har forandret seg i svangerskapet. Føttende er gode og varme, hendene likeså. Og romtemp. har gått ned mange hakk.
Så nå ymter samboer på at jeg kanskje bare skal fortsette å være gravid....

He, he, jeg har nå lyst til å bli bedre kjent med min lille turner jeg da...

Oddbjørg

Jeg er også iskald på magen.

Tror grunnen er at magemusklene flytter seg til sidene for å gi plass til babyen. Muskler avgir jo varme, og siden de ikke er fremme på magen lenger blir den kald[8|]

Mener å ha hørt dette en eller annen plass...

Back
Topp