Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bamsemums
Hvem er du egentlig???? Gutt? Ser jo litt sånn ut på profilen, hvis det er deg da? Sminke? Du har noen vanvittig bra kommentarer og bilder!!!!!
Godt med noen som alltid er i slaget og som lager litt show!!!
Digger deg KAL-EL!!!!!!!!! [8D][8D][8D][:D]
ORIGINAL: Kal-El
Jeg er menneskehetens beskytter, min far - Jor El, sendte meg til jorden når planeten vår sprengte til pokkerivold (ikke et reelt sted).
Dekkhistorien min er at jeg er samboern til Haldis i juniklubben, men det er bare en dekkhistorie for å skjule min egentlige identitet.
Sminke? Nei, aldri brukt sminke, sminke er for homser (no offence), ser det sånn ut?
Oi! Håper ikke du ble lei deg nå???? Kunne kanskje se litt sånn ut, men sikkert pga lyset eller noe?! Uansett; BRA! Gutter & sminke hører ikke sammen!
Har du eller venter du baby? Eller har du kanskje bare forvillet deg inn her i BV? Burde ikke du sitte å se på VM-kamper????? Ikke misforstå altså. Veldig kos å ha deg her!
Oi! Håper ikke du ble lei deg nå???? Kunne kanskje se litt sånn ut, men sikkert pga lyset eller noe?! Uansett; BRA! Gutter & sminke hører ikke sammen!
Har du eller venter du baby? Eller har du kanskje bare forvillet deg inn her i BV? Burde ikke du sitte å se på VM-kamper????? Ikke misforstå altså. Veldig kos å ha deg her!
Fotball er ondskap fra aperumpens indre helvete, jeg er allergisk mot VM,OL,fotball og all annen TV-sport, for meg er det som å se på en gjeng hårløse aper i T-skjorte som flyr rundt på en gressplen og sparker på en skinnball.
Vi venter en liten jævel nå den 19.juni. Samboer lurte meg inn hit, siden har jeg blitt sittende.
Ang. Bildet, ja jeg ble lei meg, neida, sikkert bare bildet *sletter bildet i full gråt*... [;)]
Fotball er ondskap fra aperumpens indre helvete, jeg er allergisk mot VM,OL,fotball og all annen TV-sport, for meg er det som å se på en gjeng hårløse aper i T-skjorte som flyr rundt på en gressplen og sparker på en skinnball.
Vi venter en liten jævel nå den 19.juni. Samboer lurte meg inn hit, siden har jeg blitt sittende.
Ang. Bildet, ja jeg ble lei meg, neida, sikkert bare bildet *sletter bildet i full gråt*... [;)]
ORIGINAL: trinemor79
[:D]ser ut som en dukkemann.. hmmm[8|]lurer på hvor man får kjøpt sånner hen
d bildet som kal-el hadde i profilen sin... før han kødda med det[:D]
Dukkemann? Hihi[:)] Jeg vil også ha!!!! Hvilket bilde mener du?
Legger ut nytt ett (vel, gammelt, det ligger et eller annet sted på BV fra før av)
Legger ut nytt ett (vel, gammelt, det ligger et eller annet sted på BV fra før av)