Kaketips? MMF-triks?

Skal du dele en langpanne i to, og legge den ene rett oppå den andre? Trenger ikke noe papp mellom da nei[:D] bare klæsj den oppå med noe sjokoladekrem eller noe i midten, også hiver du på mmf[;)]

ORIGINAL: drun

Skal du dele en langpanne i to, og legge den ene rett oppå den andre? Trenger ikke noe papp mellom da nei[:D] bare klæsj den oppå med noe sjokoladekrem eller noe i midten, også hiver du på mmf[;)]

Akkurat det svaret lnie og jeg ville ha. Tusen takk søte Drun [:)]

ORIGINAL: Pogo

ORIGINAL: drun

Akkurat det svaret lnie og jeg ville ha. Tusen takk søte Drun [:)]

No problem[:)] Elsker å bake, så bare spør ivei[;)] Har aldri prøvd mmf før da, men det skal visst være veldig enkelt! Og det er dritgodt på sjokoladekake!!!
Hvem i huleste er det som pakker papp og pinner inni ei kake?

Jeg tror det funker fint å putte sjokoladekake oppå hverandre (er jo ganske kompakt), men hvis det skal være bløtkake f.eks så må man støtte opp med pinner eller så for at det ikke skal synke helt sammen.. Skal jo ha masse bløtt fyll inni

Men jeg har ikke veldig peiling, men min fornuft sier det er sånn [8D]

Den sjokoladekaken jeg hadde til bursdagen hadde tre lag med fyll inni uten noe form for ekstra støtte. Har aldri sett noen lage støtte inni kaken når de legger fyll i. MMF er kjempelett å jobbe med! Det finnes masse kakesider på FB der du kan få tips og ideer[:)]

Jeg tenkte om du skulle ha flere kaker oppå hverandre, ikke vanlig fyll inni kaken [:)] Ordla meg kanskje litt feil i stad.

Back
Topp