Kaker

Krumkaker, brune pinner, serinakaker og tørre vafler i alle fall. Vi varierer litt fra år til år, men har hver våre favoritter som vi prøver å få med :) vi er ikke så bundet til tradisjoner at vi MÅ ha hverken det ene eller det andre, så tar det litt som det kommer utover desember og koser oss med det
 
Veldig lite :p

Pepperkaker, karameller og brente mandler (de to siste er vel knapt å bake men:p)

Jeg lager så mange tusen julekaker på jobb hvert år (jobber som konditor) så gidder ikke lage hjemme, tar med fra jobb:p lagd de sjæl, så er hjemmelaget :hilarious:
 
I år skal jeg (prøve) å få til litt forskjellig! Krumkaker, kakemenn, sjakkruter, pepperkaker, serinakaker, kokosmakroner og pleskener:)
 
Veldig lite :p

Pepperkaker, karameller og brente mandler (de to siste er vel knapt å bake men:p)

Jeg lager så mange tusen julekaker på jobb hvert år (jobber som konditor) så gidder ikke lage hjemme, tar med fra jobb:p lagd de sjæl, så er hjemmelaget :hilarious:
De er vel strengt talt bortelaget? Eller har du hjemmekontor? :hilarious::hilarious:
 
Napoleonshatter, kokosmakroner, serinakake, pepperkake og havreflarn :)
 
Planen er: Kransekaker, krumkaker, fylte kjeks, havreflarn, serinakaker. Kan hende det blir noe mer etterhvert som lysten melder seg.
 
Alltid julemenn. Gjerne to ganger.
Pepperkaker og hus.
Sjokolademakroner. (Kokosmakroner med sjokoladebiter i)
Og det varierer litt.

Brune pinner kom inn ifjor via skolekjøkkenet.

Nytt av året er at vi vil prøve noen uten hvetemel. Noen baker vi glutenfritt og noen baker vi rett og slett sånne som ikke har hvetemel som hovedingrediens.
Ingen med cøliaki, men mellomste har ibs og reagerer mest på laktose og det som er i bla hvetemel, fruktaner.
 
Back
Topp