Flere av Cars bilene i kakebloggen[;)]
http://toneoglineskaker.blogspot.com/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Someeone
Jeg må bare si at du lager helt fantastiske kaker!
Også må jeg bare spørre, hvor er det du bor henne på helgeland ? [:-]
Tar du imot bestillinger på kaker ?
ORIGINAL: Someeone
Men er det sånn at dere kan levere kakene også da ?
Teker litt framover i tid da, sånn rundt april [8D]
Likte veldig godt denne kaka ! Også regner jeg med at jeg blir og ha dåp i april,
også hadde det vært morsomt og hatt ei sånn kake til dåpen liksom [:D]
Og hva tar dere for ei sånn kake ?
http://i292.photobucket.com/albums/mm26/tonelarsen/kake2.jpg
ORIGINAL: Pijah
Kakene deres er kjempefine! [:)]
men om jeg får lov å komme med bittelitt konstruktiv kritikk, så syns jeg at dere må jobbe mer med å fondant/mmf/marsipan jevnere. Den er litt bulkete og litt rynkete her og der..
Det er veldig mye lettere å få det flott, om man jobber mer med grunnlaget... Om kremen under er helt jevn, blir lokket mye bedre også. [:)]
Men som sagt, innmari mange kule kaker!! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: mammaå lillegutt
men om jeg får lov å komme med bittelitt konstruktiv kritikk, så syns jeg at dere må jobbe mer med å fondant/mmf/marsipan jevnere. Den er litt bulkete og litt rynkete her og der..
Det er veldig mye lettere å få det flott, om man jobber mer med grunnlaget... Om kremen under er helt jevn, blir lokket mye bedre også. [:)]
Takk[:)]
Ja vet vi har litt å jobbe med, tror kanskje vi bruker for mye fyll rett å slett, for det vlir bulkete[>:]
Disse kakene plagdes vi med ( brukte marshmellows fra coop, å det var noe DRITT!!! åtte bare kaste den å kjøpe ny rett å slett,. Så vi var ganske så leie når pyntinga starta[&:]
Men men sånn ble dem denne gangen.
Men bruker du mye fyll under mmf?
ORIGINAL: mammaå lillegutt
Takk[:)]
Ja vet vi har litt å jobbe med, tror kanskje vi bruker for mye fyll rett å slett, for det vlir bulkete[>:]
Disse kakene plagdes vi med ( brukte marshmellows fra coop, å det var noe DRITT!!! åtte bare kaste den å kjøpe ny rett å slett,. Så vi var ganske så leie når pyntinga starta[&:]
Men men sånn ble dem denne gangen.
Men bruker du mye fyll under mmf?
Jeg bruker sjelden mmf, syns ikke det smaker noe godt.. Bruker hvit marsipan med mindre de jeg baker til, vil noe annet. Trikset er å ikke kjevle den for tynn, og som du sier, ikke bruke for mye fyll under. Max tre-fire mm tykt.
Tror jeg kjøpte sånne "guide-rings" til marsipankjevlen min på Hobbyhimmelen, så jeg kan kjevle mmf/marsipan så tynt/tykt som jeg trenger. Har også kjøpt en sånn fondant-sletter, slik at det er lettere å jobbe materialet utover. Fondanten er jo ganske tøyelig, om man har knadd den godt på forhånd, så man kan slite og trekke litt i den. [:)]
Og marshmallows fra coop er jo billigvare.. Innimellom får man faktisk det man betaler for, så jeg ville brukt den "vanlige" marshmallowsen ja. [;)]
ORIGINAL: Stinius
Du er bare SÅÅÅÅÅ RÅÅÅÅÅ!!! ELSKER kakene dine altså. Er titt og ofte innom bloggen din, og den timmy-kaka var bare ELSK! Kunne ønske du bodde her så jeg kunne kjøpe kake av deg altså.