Kaker...Trillemor

monicabebe

Forumet er livet
Lovet å legge ut link til kaken jeg bakte i dag. Får ikke lagt ut link til kaken, men du finner den her: www.detsoteliv.no

Den heter "sjokoladekake med sjokolademousse"

Men jeg tror jeg skal lage den mer som denne neste gang:

"Brownie festkake"

(bare at jeg ville laget kun med browniebunn og mousse og pyntet med skololade. Altså droppe vanlijekrem og vanlig krem)

De så gode ut ja - jeg måtte jo bla litt jeg også, inne på det søte liv, og nå har jeg bestemt meg for at jeg skal i alle fall prøve å lage dette:

Frozen Dream Cake
Cheesecake med rabarbra og kanel
Pecanpai
Chocolate Orgasm Cake (bare fordi den heter det...)
Earthquake cake

Nei... jeg har ikke godt av å sitte og kikke sånn jeg... jeg har jo en nydelig kake stående på spisskammeret som jeg skal prøve å ikke hive i meg

ORIGINAL: lenemor

De så gode ut ja - jeg måtte jo bla litt jeg også, inne på det søte liv, og nå har jeg bestemt meg for at jeg skal i alle fall prøve å lage dette:

Frozen Dream Cake
Cheesecake med rabarbra og kanel
Pecanpai
Chocolate Orgasm Cake (bare fordi den heter det...)
Earthquake cake

Nei... jeg har ikke godt av å sitte og kikke sånn jeg... jeg har jo en nydelig kake stående på spisskammeret som jeg skal prøve å ikke hive i meg

jeg veit....ALLE kakene er gode der inne...farlig!

ja, det er skummelt! Håper bare August begynner å sitte litt mindre på armen fremover så kan mor bake... er redd det går galt med vekta mi da, men [8D]

ja, det er skummelt! Håper bare August begynner å sitte litt mindre på armen fremover så kan mor bake... er redd det går galt med vekta mi da, men [8D]

Du har jo sydd noen mai teier...ikke noe problem å bake da?

[8D]

åååååååååååååååååååååå... vil bake.. men er stygt redd jeg snart da kan trille på turne hele landet rundt..........[&:] kan ikke kan ikke kan ikke...... jeg må klare å komme meg ned i vekt......[&:] men kake kake kake kake.. vil ha vil ha vil ha vil ha

jeg har spist kake i dag også jeg... den gulrotkaka var virkelig god!

Har forresten funnet ut at jeg ikke vil bake den chockolate orgasm-kaka allikevel... det står at den er så mektig at den er best i tynnne skiver, og sånne kaker vil jeg ikke ha... jeg vil ha sånne som er best i store stykker jeg [:D]

Fant en annen jeg skal prøve: Devil's Float!!

ORIGINAL: monicabebe

[8D]

Sant - men han er litt liten til å sitte på ryggen ennå, og jeg synes at det er litt problematisk å drive med bakst og søling og kliss og varme ovner med han på magen - under forkleet

ORIGINAL: monicabebe

[8D]

Sant - men han er litt liten til å sitte på ryggen ennå, og jeg synes at det er litt problematisk å drive med bakst og søling og kliss og varme ovner med han på magen - under forkleet

hehehe..etter at jeg leste dette, så har jeg sett for meg deg med et forkle med en stor kul foran...nesten gravid-mage, bare at han er på utsiden under forkledet....

Back
Topp