Kaker til dåp/navnefest

-Lillemor-

Betatt av forumet
Dåpsdagen nærmer seg med stormskritt og jeg begynner å få litt noia med tanke på kakebaking!

Hvor mange kaker bør man ha til ca 35 personer? Og er det noen sorter man må ha?

Vi blir 28stk og skal ha 4 kaker. 1 gulrotkake i langpanne, en sjokoladekake, en Pavlova og en vaniljekake :) er helt sikkert nok med 3 for min del. Men har litt kakenoia selv [emoji14]

Sjokolade er en nødvendighet (jeg anbefaler ondskapsfull sjokoladekake med melkesjokoladeganashe, superenkelt og såå saftig!), marsipankake, pavlova og ostekake.

Tenker det kommer litt Ann på hva man serverer.
Vi har bestilt dåpskake
Vi skal ha suksesskake, drømmekake. Ostekake , skololadekake, verdens beste, oreokake og noe fromasj. Vi blir 47

Skal ihvertfall ha 6 kaker, selv om vi bare blir maks 28[emoji85] Liker å ha litt å velge mellom [emoji28] tenkte å ha marsipankake, oreokake, ostekake og kringle. Og så kunne jeg ha tenkt meg gulrotkake, verdensbeste, pavlova og snickerskake, men må vel ta et valg der. Ellers blir det alt for mye, noe det egentlig er med 6 kaker også[emoji23]

Vi blir ca. 25 :) Skal ha en typisk dåpskake, pavlova, sjokoladekake av noe slag og gulrotkake :)

13 stk, og skal ha 1 etg-dåpskake, kransekake og is, og en kake til (ostekake?).

Vi blir vel 23stk. Jeg har kjøpt dåpskake, så har jeg ostekake, kransekake, suksessterte og lefser. Må lage en sjokoladekake tenker jeg. Setter også fram ost og kjeks... sikkert alt for mye, men tenker at restefesten kan bli i lunsjen på jobben

Vi blir 32-33stk og skal ha bringebær ostekake, pavlova, oreokake med pasjonsmousse trekt med fondant, kransekake, gelé med vanilje saus, cupcakes, donuts og vaniljekjeks [emoji4] Satser på at det blir nok [emoji2]

Vi er 24stk med barn og skal ha sjokoladekake, muffins, marsipankake, melonkake, kransekake, oreokake og en til. Pluss jeg lager til candybar med gele, popcorn og litt snop:)

Vi blir ca 50 stk. Har bestilt en stor marsipankake som dåpskake, vi skal også ha verdens beste, pavlova, ostekake, sjokoladekake, tiramisu, tropisk aroma, suksessterte, brownie og gelé. I tillegg til forskjellige kjeks og oster.

Back
Topp