Kaker til bryllup

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Hvilken kaker hadde dere som er gift på bryllupsfesten deres? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi planlegger å ha (i tillegg til marsipankake) oreokake, ostekake, sjokoladekake, pavlova, gulrotkake ooog verdens beste, tror jeg.

Husker ikke alle men, men hadde :
bryllupskake fra Pascal som var sjokolademoussekake, marsipankake, pavlova, svinenakke, verdens beste, to ostekaker, sitronkake, sjokoladekake, nøttekake, forskjellige kremkaker, iskake .. vi hadde veldig mange kaker.

hadde ikke mange kaker vi, men var da oreo kake, muffins og verdens beste også selvsagt kjøpt marsipan kake

Vi hadde en gigantisk ostekake med bringebærmousse i 5 etasjer som bryllupskake og trøfler og sjokoladekonfekt. Var mer enn nok!

Vi hadde tre-etasjes marsipankake som bryllupskake + vanlig formkake, iskake, sjokoladekake og ostekake. Hadde 50 gjester, spiste ett lag av marsipankaka og hadde rester av de fleste i dagesvis :)

Sunnmørsbryllup. Vi hadde vel drøyt 20 kaker, jeg husker ikke alle

fra app

Hadde noe av det som ble nevnt tidligere + Kransekake og kringle. Kommer jo ann på om dere skal ha kaffegjester. Da er det greit at man kanskje har noe som metter litt mer som kringle eller noe og at det er litt kaker. Om alle gjestene kommer til middagen trengs det ikke så mye kaker. Var i sverige i bryllup for to år siden da var det porsjonsbryllupskake og kransekake. Holdt i massevis etter en treretters middag.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Vi hadde 27 sorter, så det husker jeg ikke:-) men hadde i alle fall: ostekake, sjokoladekake, verdens beste, cognac-kake, vetlagraut, kransekake, dajmkake...mer husker jeg faktisk ikke;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde karibisk sjokoladekake, siden bryllupet vårt var i karibien.

Sent from my iPad using BV Forum

vanbakels,marsipankake(bryllupskaka) sjokoladekake, kromkaker,smulteringer og noen småkaker jeg ikke vet navne på

Firkløverkake,2x pavlova, 2x ostekake, 2x suksetærte, iskake, verdensbeste, bløtkake, marsipankake, sitronfromasj, mørk hemmelighet, tårnkake, riskrem, bryllupskaken var sjokolade. Hadde flere kaker, men husker ikke hva de heter...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp