Kaker på pose....

bls

Glad i forumet
Hei! Æ e ganske ny hær, men æ kan nu skrive inn litt tull æ å...kåmm til å tenke på om d e mange som bruke å lage kaker av de ferdigposene man får kjøpt på butikken?
Æ har vært litt imot d før, men så tenkte æ at æ sku nu prøve å se kordan dæm va siden d va så mange som skrøyt av dæm... Lagde toro sinn gulrotkake i går å den syns æ va kjæmpe go :) ka me dåkker?

Synes de browniesene er fantastisk gode - pleier å hakke i litt peanøtter jeg... mmmm[:D]

Jeg demonstrerer matvarer i butikker. Bl.a. Sånne kaker fra Møllerens. De synes jeg er kjempegode. Bortsett fra sjokolade lanpannekake. Verdens beste som bare skal tilsettes vann og olje, er ganske utrolig. Men den er faktisk like god som hjemmelaget. Jeg ville bare blanda med litt vanlig krem. Så dette er godt og veldig enkelt...

Har prøvd noen av de, brownies er godt da, også kjøper jeg ofte den blå pakken med pannekakerøre, og baker ofte brød med de posene... lettvint og greit[;)]

toveli6: e faktisk ingen av delan.. hehe, har termin 13 mars.. så har snart barn, å e ferdi å prøve [:)]

Kanskje æ må prøve de brownisan da, siden dåkker sir dæm e så go...
Vet at møllerens lanpannekake ikke e go, men toro har vist en som hete lanpannekake den å, å den ska vist være MYE bedre...

Bruke sjøl åsså ferdi poser når æ lage brød, men blander litt mel å andre ting ilag med så d blir nesten som fra bunnen av....

Va faktisk en som sa at ostekake va go, men den har æ mer trur på at e bedre om man lage sjøl [8D]

Hmm jeg klarte faktisk å lage enn mislykka kake jeg, av de ferdigposene... Gjorde som det stod på pakka, men nei da! Sier til meg selv at det er stekeovnen min det er noe galt med....[:D]

Steikeovn får mye pes hær i huse [:D]

Back
Topp