kaker* nå med bilder*

fru gravdal

Elsker forumet
hahahhaha trodde du at du skulle få se kake nå din lille luring.... sorry, bare erter dere men, bilde vil nok komme opp her i løpet av helgen... driver å baker på bestilling igjen.. fotballake og prinsesse kake(levering fredag, bildet etter det ).. også skal jeg legge ut bilde av bursdags kake nr to til martine også...

* bilde lengre ned*

din luring :P

her går det også i baking til den store gullmedalje. den o store 1-årsdagen til helga. men de blir ikke like fine som dine. men er fornøyd hvis de smaker godt :P

ORIGINAL: S Reve

du er så flink!!pg ja jeg ble lurt nå.. [8D]
Du skulle bodd nærmere [:D][:D]

signerer denne [:)]

ok, skal legge inn martine kakene her nå da så slipper dere vente... husker ikek om jeg la ut hovedkaka er tidligere, i så fall ... her er den igjen [8|]

s.reve : tusen takk [;)]

Hovedkaka : ser på bilde at "vannmerkene" under bokstavene syntes som flekker uten glitter men dette syntes kun på bildet, når vannet tørker bort blir det likt som resten av kaka. Ser ikke så pent ut på bilde [&:]Bruker vann til å feste pynt med [;)]

Så ikke med en gang at jeg hadde glemt en R i år hehe men fikk den på før jeg serverte da [8D] Dette er ei "jukse" kake for jeg har ikke laget pynten men kjøpt den ferdig. Bløtkake med krem [:D]

hahaha.
Går inn på tråden og gleder meg til å se kakene dine (de er alltid så imponerende! ) også skrev du det du skrev i første tråd! haha. Ble nesten litt skuffet! Glad det kom bilder likevel [;)]  Kjempe flott!![:D]

Nydelige kaker..å må jo spørre...siste kaka har Tigergutt figur å Ole brumm..er det noe du lager eller er det noe som man får kjøpt en vei??;)

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

Nydelige kaker..å må jo spørre...siste kaka har Tigergutt figur å Ole brumm..er det noe du lager eller er det noe som man får kjøpt en vei??;)

kjøpt på meny [8|]

ORIGINAL: fru gravdal

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

kjøpt på meny [8|]
ok...takker...for vi skal ha ole brumm/tigergutt tema her til bursdagen hans, så er gøy og ha sånt på kaka au[;)]

Back
Topp