Kaker i navnfest

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Vi blir ca 20 personer i en delt navnfest og 30 årsdag, ikke så mange med andre ord.

Holder det med 5 kaker?
Tenker da Brownies (fra regal pga intoleranse)
Pavlova (også glutenfri og Laktosefri)
Karamellkake, liten men super mektig.
Kjøpe kake, usikker på om det blir fondant eller marsipan også siden lillegutt spiser og er 6 mnd så sukkerfri Banankake.

Vil helst ikke sitte igjen med et overflod av kaker og vet vi har beregnet mer enn nok mat!

Hadde dere hvert fornøyd med det kskebordet?

Ja, dette er jo mer enn nok, og særlig når folk har spist mat først. :)
Hver person vil jo sitte med en kvart kake hver.
Jeg laget appelsingelé til vår sønn da han hadde navnefesten sin, det falt i smak. :)
(Han var såvidt i gang med smaksprøver på fast føde.)

Ja, dette er jo mer enn nok, og særlig når folk har spist mat først. :)
Hver person vil jo sitte med en kvart kake hver.
Jeg laget appelsingelé til vår sønn da han hadde navnefesten sin, det falt i smak. :)
(Han var såvidt i gang med smaksprøver på fast føde.)
Huff ja når du sier det sånn blir det garantert nok [emoji23]
Noen av dem er heldigvis ikke så store og det hjelper nok på [emoji4]

Appelsingele er lurt [emoji4] det kan de jo ikke sitte fast i halsen heller det skal jeg huske til storesøster har bursdag [emoji4]

Huff ja når du sier det sånn blir det garantert nok [emoji23]
Noen av dem er heldigvis ikke så store og det hjelper nok på [emoji4]

Appelsingele er lurt [emoji4] det kan de jo ikke sitte fast i halsen heller det skal jeg huske til storesøster har bursdag [emoji4]

Kjøp et par engangsbokser for oppbevaring av mat på Europris, så er det garantert noen som tar meg seg litt kake hjem også, om nødvendig. ;)

Jeg brukte bare gelatin, vann og presset appelsin, det funket veldig bra. :)
Alt kan jo teknisk sett sette seg fast i halsen, men det er jo lett å få opp igjen om det så skjer. ;)

Kjøp et par engangsbokser for oppbevaring av mat på Europris, så er det garantert noen som tar meg seg litt kake hjem også, om nødvendig. ;)

Jeg brukte bare gelatin, vann og presset appelsin, det funket veldig bra. :)
Alt kan jo teknisk sett sette seg fast i halsen, men det er jo lett å få opp igjen om det så skjer. ;)
Smelter på vei ned eller lett å få opp ihvertfall [emoji6]

Heldigvis skal vi ikke ha det her, men engangsbokser er også lurt [emoji16]

Ja, det må være nok[emoji4]

Vi hadde fem kaker til ca 18 stk i dåp og da ble det mye rester. Da var det jo middag også i tillegg.

Back
Topp