Kaker i dåpen

Merika

Flørter med forumet
Hvor mange kaker hadde dere? Og hvor mange gjester var dere?
Vi blir 23, og aaaner ikke hvor mange kaker vi trenger. :)

Har jo funnet så mye kakeinspirasjon her.. men jeg er virkelig amatør når det kommer til kakepynting, men har så lyst til å prøve til prinsessas store dag :)

Legg gjerne ved bilder av kaker fra dåpen til deres lille skatt :)

Vi hadde to tårnkaker, 1 stor lukket valnøtt med bilde på, 1 frukt/gelekake, 1 dessertkake, 1 ostekake og 1 stor sjokkoladekake og vi hadde nermere 40 gjester og 2 dåpsbarn. [:D]

Fikk av en eller annen merkelig grunn ikke lagt inn bilder så legger ved en link: http://nitapus.wordpress.com/2010/09/21/dap/

Vi hadde 1 stor marsipankake,gulrotkake,1 stor sjokoladekake(langpanne) og 1 18 rings kransekake. jeg hadde aaaaalt for mye igjen,så det er tydelig at det ikke er noen kakemomser i denne familien[8D]
Vi var 22 stykk..

Vi hadde 5 kaker og muffins og vi var 45 stk i Fredrik sin dåp[:)] Det var bare en kake som ble spist opp. Vi hadde mye mat, lapskus og koldtbord så tror folk var mette når kakene kom på bordet[:D]
Vi hadde marsipan kake, ostekake, rullekake, sjokolade kake, og banan kake[:)]

Her blir det bare 3 kaker på 30 mann eller... er jo en del barn også da. men vi skal servere kinamat så vi kommer til å ha restefest med middagen heller :p

Vi skal ha 5 kaker, en marsipan kake, sjokoladekake, gulrotkake, verdens beste og gelekake.. mmmmm.. får vann i munnen bare å tenkte på kaker.. bare to dager igjen

Vi er 28 stk..

Vi hadde 6 kaker + fruktsalat, og var 23 voksne og 4 barn. Dette var aaaaltfor mye, sitter igjen med mye av det i fryseren. [;)]

Har dere sett det vestlandske kakebordet?
Vi hadde 9 kaker, pluss lefser og kransekake... 27 gjester, 11 av dem var barn... Men merkelig nok så hadde vi ikke SÅ mye rester, restelag rett etter dåpen, og folk fikk med seg litt kaker hjem...

På vestlandet regner man nesten en halv kake per pers [8D]