Kakemoms

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Tror jaggu lillebror er like glad i kake og andre godsaker som resten av familien, for etter litt oreokake så sparket han så jeg kjente det utenpå :dance018
Guri malla hvor fort det går fra å nesten ikke kjenne noe og til daglige kraftige spark :love7ikke lenge til vi har gullene i armene om det fortsetter sånn :)
 
Hehe. Samme med krabaten her :p spiser jeg kake eller sjokolade blir det som regel en del liv :)
For en uke siden kjente jeg nesten ikke liv, nå så kjenner jeg hver dag ❤️
 
Jeg trodde du skulle fortelle at DU var kakemoms ...

Det er nemlig jeg! Kjæresten foreslo at jeg skulle kjøpe mer enn ett skolebrød siden jeg skulle få besøk av en venninne. Det var jo lurt, så jeg kjøpte både skolebrød, kanelsnurr og berlinerbolle. Spiste skolebrødet allerede i bilen ... og så berlinerbollen ... og kanelsnurren! På rappen :joyful:

Så det ble ikke noe til venninna mi :oops: Og jeg som vanligvis ikke liker sånt spesielt godt? Var så veldig sunn i begynnelsen av graviditeten, nå er det visst sukker som frister mest.
 
Jeg trodde du skulle fortelle at DU var kakemoms ...

Det er nemlig jeg! Kjæresten foreslo at jeg skulle kjøpe mer enn ett skolebrød siden jeg skulle få besøk av en venninne. Det var jo lurt, så jeg kjøpte både skolebrød, kanelsnurr og berlinerbolle. Spiste skolebrødet allerede i bilen ... og så berlinerbollen ... og kanelsnurren! På rappen :joyful:

Så det ble ikke noe til venninna mi :oops: Og jeg som vanligvis ikke liker sånt spesielt godt? Var så veldig sunn i begynnelsen av graviditeten, nå er det visst sukker som frister mest.
Hihi det er sånt som skjer. Jeg har hatt veldig lite lyst på søtt de siste månedene, og kjenner stort sett at det holder med litt når jeg først spiser. Men finnes alltid unntak, som da sambo kom hjem med 4 boller og fikk smakt en bit (mini spiste resten av den bollen og mener å huske en gravid dame som snappet resten )
 
Jeg trodde du skulle fortelle at DU var kakemoms ...

Det er nemlig jeg! Kjæresten foreslo at jeg skulle kjøpe mer enn ett skolebrød siden jeg skulle få besøk av en venninne. Det var jo lurt, så jeg kjøpte både skolebrød, kanelsnurr og berlinerbolle. Spiste skolebrødet allerede i bilen ... og så berlinerbollen ... og kanelsnurren! På rappen :joyful:

Så det ble ikke noe til venninna mi :oops: Og jeg som vanligvis ikke liker sånt spesielt godt? Var så veldig sunn i begynnelsen av graviditeten, nå er det visst sukker som frister mest.

Haha, enig! Var så flink i starten, men nå har jeg fått et kjærlighetsforhold til sukker og karbohydrater! Tror jeg må på avvenning :wideyed:
 
Godt å høre at det ikke bare er meg. Vanligvis blir jeg fort kvalm av alt søtt, så mengden begrenser seg veldig greit av seg selv, men når jeg er gravid så er det ikke bunn i meg. Omg... Og jeg har lyst på noe hele tiden! Søtt altså. Tror det er kombinasjon av hormoner og snusslutten da, men allikevel, har jo ikke snusa på snart 4 måneder liksom! Men jeg prøver å begrense meg, og klarer det litt i uka. Men når man spiser noe 1 av 10 ganger man har lyst på noe og har lyst på noe HELE tiden, så blir det jo litt allikevel.

Uansett, det er jo liksom sånn at man skal begrense sukkeret i graviditeten, men jeg tenker slik at det er bedre enn snus, så da får det bare gå. Jeg var verre sist, og det gikk fint :)
 
Tror jaggu lillebror er like glad i kake og andre godsaker som resten av familien, for etter litt oreokake så sparket han så jeg kjente det utenpå :dance018
Guri malla hvor fort det går fra å nesten ikke kjenne noe og til daglige kraftige spark :love7ikke lenge til vi har gullene i armene om det fortsetter sånn :)

Oreokake <3 <3
 
Hahah bra det er andre og..

Fikk det blikket av sambo igår når jeg var på kjøkkenet for 3. gang for påfyll av kake.. (sist gang var kun ei skje is til siste kaka fra runde to men..)
Bestemor hadde laga en marengsrullekake med lemon curd, jordbær og krem.. Tante hadde laga en hvit sjokoladekake med bringebær og en snickers kake.. Herregud så godt *drømme*
Kunne fint tatt med alle restene hjem og spist.

Tror sambo kun var misunnelig for han fikk ikke spist siden han glemte insulinen sin :p
 
Back
Topp