S soljenta2 Andre møte med forumet 22 Nov 2011 #1 Finns det ferdig kakemann deig en kan kjøpe? sånn det er av pepperkake deig? ikke flink å bake nei...;)
Finns det ferdig kakemann deig en kan kjøpe? sånn det er av pepperkake deig? ikke flink å bake nei...;)
Krristy Gift med forumet 22 Nov 2011 #2 Har aldri sett det jeg iallefall :) Men kakemanndeig er veldig lett å lage, er jo bare til å blande ingrediensene :) umulig å gjør feil igrunn! :p
Har aldri sett det jeg iallefall :) Men kakemanndeig er veldig lett å lage, er jo bare til å blande ingrediensene :) umulig å gjør feil igrunn! :p
floppen Glad i forumet 22 Nov 2011 #5 Kakemanndeig får man som regel kjøpt hos den lokale bakeren. Vi selger ihvertfall det og pepperkakedeig der jeg jobber :)
Kakemanndeig får man som regel kjøpt hos den lokale bakeren. Vi selger ihvertfall det og pepperkakedeig der jeg jobber :)
Trone Gotta love ebay VIP 22 Nov 2011 #6 Vet en del konditorier har slike deiger til salgs :) Du får ta den en ringerunde og sjekke :)
S soljenta2 Andre møte med forumet 23 Nov 2011 #7 Takk for svar :) kansje jeg får prøve meg å lage en gang og heller sjekke hos bakere viss de ikke blir bra ;)
Takk for svar :) kansje jeg får prøve meg å lage en gang og heller sjekke hos bakere viss de ikke blir bra ;)