kakeformer

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som vet en plass de selger kakeformer som ikke er så dyre da? Leter en form som kan lage et 1 tall :)

så bamseform på kitchen iallefall. Ettall har jeg ikke sett.
Prøv å google eller sjekk ebay eller no[:D]

har både ett tall og bamseform på ebay. Bamseforma mi tror jeg jeg kjøpte på jernia (silikonform)..

Har sett at de har et par former på coop obs tror jeg det var. så en gang en kakeform formet som et slott :D DET skal jeg kjøpe å lage til snuppa til bursdagen :D

mammamilla: heltihundre.no har mange fine kakeformer, også bamseform :)

På pandouro har de noen vet jeg[:D]

Veldig enkelt å lage i storform å bare skjære ut noe så enkelt som et 1 tall [:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Veldig enkelt å lage i storform å bare skjære ut noe så enkelt som et 1 tall [:)]

ja tenkte på det, men er redd det ikke skulle bli bra :/ ?

ORIGINAL: mammabenti

Tror nok det blir bra jeg [:)] Jeg fikk til å lage et 5 tall da søskenbarnet mitt ble 5, da klarer du et 1 tall ja [:D] Jeg er drit dårlig på Baking[8D]

ORIGINAL: mammabenti

Tror nok det blir bra jeg [:)] Jeg fikk til å lage et 5 tall da søskenbarnet mitt ble 5, da klarer du et 1 tall ja [:D] Jeg er drit dårlig på Baking[8D]

Shiiiiiiit [:-] Wow jeg er stolt av deg :) hehe.. Jeg er drit dårlig på baking jeg også, men ja kan jo øve meg noen ganger da:) kan jeg spørre om hva du hadde på kaken osv?

Her er det veldig mye fint: http://shop.bakekake.no/ og her http://webshop3.cacas.no:1080/
Brukte nesten 1000 kroner på bare pynt og fjas da storebror ble 1 år! Har pynt til alle barnebursdager fremover nå... [;)]

ORIGINAL: mammamilla

Dyyytt!!
Jeg trenger bamsekakeform [:D]

Det har dei på obs og nille[:)]

Back
Topp