Kakeformer og bilde på kake

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Skal ha selskap for minstemann i helgen.
Tenkte å lage til ei skikkelig tøff kake!
Noen som har anbefalinger til noen butikker, enten på nett eller kjeder der man får tak i stilige og gode kakeformer, pynt osv? Tenkte også å få trykt opp bilde av han på sånn sukkerpapir. Det er vel ikke for sent nå?

Du får vel bestilt sånn spiselig bilde lokalt som ordnes gasnke fort, jeg som kjøper dem på ebay til en noe annen pris beregner minst en mnd. Kakeformer og sånt, cacas? Jernia og.... minst en av disse "glassmagasinbutikkene" fører en god del?

Jernia, Kitchen, Cacas, Traktøren; der får du masse kakestæsj :) spiselig bilde kan du bestille fra norske nettsider, men er usikker på leveringstid så det bør du dobbeltsjekke :) kanskje noen i nærområdet skriver ut og selger, slik at du kan hente. Lykke til :)

Slikkepott.no :happy: Er som regel der jeg kjøper alt :)

Jeg TROR muligens Myrstad Mathus (Spar i Spjelkavika) kan ordne bilde og skrive ut, evt andre kakebakerier sånn fortere enn leveringtid på nett.

Men sånn til en annen gang, jeg beregner god tog og ebay ja. Det blir jo dog fort dyree neste år når det kommer moms på det da så det spørs om det da vil lønne seg likevel, avhenger av hvordan avgiftssystemet order seg, pr nå vil gebyret være mer enn prisen på varen, og da blir et bare tull)

Tusen takk for tips alle sammen!! :)
Vet jeg er ute i siste liten :hilarious:
Livet er ganske hektisk, så jeg gjør alt i siste liten for tiden. Til mot forsvar har jeg tenkt på den kaka sånn 2 ganger i uka de siste månedene.
Og jeg liker også å prøve å handle fra norske nettbutikker for å støtte dem, og begrense med tanke på frakt. Jeg kjøper alt for mye fra wish og eBay og prøver å skjerpe meg... :p
Tror jeg må sjekke ut på myrstad mathus som Sara foreslo. Har brukt dem mange ganger dør, men ikke til akkurat dette! :)
Takk igjen for tips i siste liten :hilarious:

De lager jo kaker med bilder så jeg antar de kan lage og selge bilder. Men ikke testet altså.

Man kan si det man vil om den skeive kaka mi og den skrukkete sløyfa.. Men kakebildet var ihvertfall innafor :hilarious:
20190322_210458.jpg
20190322_210448.jpg

Back
Topp