Kakedekorasjoner fra ebay

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Noen som har bestilt det?
Fornøyd?

Hva er best av "rice paper" og "icing cake topper" ?

Tenker både til cupcakes, men også rund kakeform, evt langpanne om mulig.

Eller erfaringer med andre steder som selger?

:)

Har bestilt fra litt forskjellige å er fornøyd

Er ikke noen spesielle jeg bestiller fra, gjør det fra de selgerene som Jar det jeg skal ha

Har vært fornøyd med alt utstyr som er innkjøpt via ebay. Ikke kjøpt noe særlig rene dekorasjoner, men mer utstyr for å pynte kaker som sprøyteposer og tipper, farger til fondant og smørkrem, kakelys, en kakeform osv. Aldri vært noe å utsette på utstyret :). Har dessverre ingen linker da det er en god stund siden sist jeg bestilte slikt der.

Har vært fornøyd med alt utstyr som er innkjøpt via ebay. Ikke kjøpt noe særlig rene dekorasjoner, men mer utstyr for å pynte kaker som sprøyteposer og tipper, farger til fondant og smørkrem, kakelys, en kakeform osv. Aldri vært noe å utsette på utstyret :). Har dessverre ingen linker da det er en god stund siden sist jeg bestilte slikt der.

Ja, ok.
Takk for svar:)
Kjekt å høre andres erfaringer.

$T2eC16J,!yQFIiIMU5DcBSVc+iIVlg~~60_57.JPG

Tenker bestille disse for eks.

De var jo kjempesøte og midt i blinken for en Ole Brummfan som deg! Hadde glatt bestilt dem, ja :).

Ok.
Flott du har vært fornøyd.
Funnet en del jeg liker selv nemlig.
Ikke lenger til vi har 1åring i hus:D
Vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt ja :)

Har vært fornøyd med alle jeg har kjøpt, men har ingen fast selger :) Kjøper fra de som har og alltid fra England, har ikke tenkt over forskjellen på de jeg har kjøpt.. men har brukt marsipan med litt krem under også "papiret" over. Har ikke prøvd med cupcakes, men med kake:)

Jeg har ikke kjøpt selv, men vet mange som har gjort det å de har vært fornøyde.

Hva søker dere på for å finne slikt? :) har vært på leting tidligere, egen har ikke visst helt hva det heter :p

Back
Topp