Kakebord til dåp

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Jeg synes tradisjonelle norske kakebord med bare kaker er litt kjedelig og har lyst på mer variasjon. Tenker kanskje cakepops og popcorn feks. Kanskje noe smågodis til og med :) Noen forslag? Blir uansett en 2.etg sjokoladekake og kransekake, så jeg trenger ikke mengder. Noen som har forslag? Tar gjerne imot oppskrifter :)

CAC44559-53B2-454E-9B62-7DE8B8809B5F-687-000000BA697123E4_tmp.jpg

Den kurven har jeg og sett på :p men tenkte å droppe kransekake xD men vi skal bare ha vanlige kaker. suksess kake må vi ha, oreokake skal vi ha. Min mor skal bake drømmekake som er en mellomting mellom bløte og sjokoladekake. www.detsoteliv.no har masse forskjellige oppskrifter :)

Den kurven har jeg og sett på [emoji14] men tenkte å droppe kransekake xD men vi skal bare ha vanlige kaker. suksess kake må vi ha, oreokake skal vi ha. Min mor skal bake drømmekake som er en mellomting mellom bløte og sjokoladekake. www.detsoteliv.no har masse forskjellige oppskrifter :)
Takk for tips :) Må se litt nærmere etterpå. Er så sykt sulten så dette ble tortur haha

Pavlova er det aldri rester igjen av her i alle fall, hver gang den finnes på et kakebord så er det skrapa. Vi hadde to i bryllupet vårt, de gikk begge to. :p ellers syns jeg cake pops er kjempegodt, men litt pes å lage. Man kan lage dem uten pinne da, så blir det bare som kakekonfekt. Trenger ikke oppskrift, bare bak en eller annen kake (foretrekker sjokolade) og smuldre og bland inn philadelfia til man har god konsistens til å lage kuler av. Legg kulene kaldt, og typp i smeltet sjokolade av ønsket type. Oreo-cakepops er godt da. :) og jeg så noen smash-cupcakes i dag som så helt herlige ut!

Jeg er sunnmøring. Her dukker kakene på magisk vis opp samtidig som gjestene.
Ender som oftest opp med en halv kake pr pers

Hehe, det sunnmørske kakebordet er litt i overkant, men utrolig vanskelig å begrense. Jeg er også sunnmøring og kommer nok til å ha rester i lang tid etter dåpen :p

Back
Topp