Kakebaking

Mary Evelyn

Glad i forumet
Som ei motvekt til alle sprekingene her inne som driver på å trener og spiser sunt kan jeg meddele at jeg har bakt TRE kaker på to dager nå..:-) Hehe.
Sjokoladekaka jeg lagde idag ble toppers, litt browniesaktig bunn, og sjokoladekrem i og oppå. Typen har bursdag idag og jeg serverte den med Möwenpick vaniljeis.
Igår lagde jeg ei daimkake jeg aldri før har bakt. Var i praksis en nøttebunn bare at du blander 5 knuste daim i bunnen i tillegg. Sjokoladetopping med knust daim. VELDIG god..:-)

Så det så;-)ImageUploadedByBV Forum1365625477.661493.jpg

Du onde lille menneske! :p

Den så supergod ut. Flink liten bakemester harepus.:)

Hehe... Den ble faktisk veldig god, selv om den ble blandet sammen på no time og jeg aldri før har bakt den.
Skal prøve å bli litt flinkere til å trene da.. Neste uke.. ;-)

Hehe... Den ble faktisk veldig god, selv om den ble blandet sammen på no time og jeg aldri før har bakt den.
Skal prøve å bli litt flinkere til å trene da.. Neste uke.. ;-)
I morgon, i morgon, men ikkje i dag;-)

I morgon, i morgon, men ikkje i dag;-)
Jepp... Neida, det blir.. Skal lage meg treningsplan som skal opp på kjøkkenet slik at jeg får litt ekstra press til å gjøre det som står.. For meg er det stor sett magen jeg må trene( og det trengs!). Ellers er det sånn hos meg at jeg raser i vekt uansett hva jeg gjør.. Høres kanskje fint ut det, men jeg skulle gjerne holdt noen av kiloene på da jeg blir så spinkel. Det synes jeg er mye styggere enn noen ekstra kg å bære på.

Jepp... Neida, det blir.. Skal lage meg treningsplan som skal opp på kjøkkenet slik at jeg får litt ekstra press til å gjøre det som står.. For meg er det stor sett magen jeg må trene( og det trengs!). Ellers er det sånn hos meg at jeg raser i vekt uansett hva jeg gjør.. Høres kanskje fint ut det, men jeg skulle gjerne holdt noen av kiloene på da jeg blir så spinkel. Det synes jeg er mye styggere enn noen ekstra kg å bære på.
Har det sånn jeg også.. Bare når jeg er gravid at jeg får elendig forbrenning.. Er 180 høy og uten trening veier jeg stort sett 60 kg.. Løfter vekter sånn at jeg får litt mer på kroppen og da ser det ganske bra ut når jeg veier rundt 67:-)

Har det sånn jeg også.. Bare når jeg er gravid at jeg får elendig forbrenning.. Er 180 høy og uten trening veier jeg stort sett 60 kg.. Løfter vekter sånn at jeg får litt mer på kroppen og da ser det ganske bra ut når jeg veier rundt 67:-)

Da er vi ganske like jeg og du! 162 og havna på 48 kg før jeg ble gravid igjen. tipper jeg er 55 nå. Problemet mitt er at jeg hater styrketrening, mens jeg er glad i kondisjonstrening. Men jeg får se om jeg får skrapa sammen litt viljestyrke og satt igang med et opplegg snart.. Vil jo gjerne se bra ut til sommeren:-)

Enn at dette også skule bli en treningstråd til slutt.. Bedre lykke neste gang..;-)

Enn at dette også skule bli en treningstråd til slutt.. Bedre lykke neste gang..;-)
Haha:-) Ja, det blir fort sånn;-) Jeg mislikte også styrketrening før og elsket å jogge, men da jeg begynte med frie vekter og så hvor fort det gå resultater var jeg helfrelst! Gikk på styrketimer på treningssenteret og på null komma svisj var jeg like sterk som treneren:-) Det ser jo utrolig bra ut med muskler også:-)

Åhåi! La oss snakke om kaker :) her øves det på å bake dåpskaker, så sjokoladekaker trylles frem, og marsipanfigurer trykkes og formes. Lite tegn til sunnhet! Utenom at min mann har funnet på at vi skal ha "lørdagsgodt" og ingenting i ukedagene. Whaaat?!!! Jeg dør av godteritrang.

Åhåi! La oss snakke om kaker :) her øves det på å bake dåpskaker, så sjokoladekaker trylles frem, og marsipanfigurer trykkes og formes. Lite tegn til sunnhet! Utenom at min mann har funnet på at vi skal ha "lørdagsgodt" og ingenting i ukedagene. Whaaat?!!! Jeg dør av godteritrang.
Gjerne:-) Fikk mye skryt for sjokoladekaka mi igår, ble til og med spurt om oppskrifta! Skikkelig opptur da jeg syns sjokoladekakene jeg har laget før gjerne har blitt litt tørre.

Og her stopper tråden for min del: mini reagerer på mandler, nøtter OG egg... Kakene er jo ubrukelige uten egg... Jaja, så blir jeg litt sunnere da..:-)

Og her stopper tråden for min del: mini reagerer på mandler, nøtter OG egg... Kakene er jo ubrukelige uten egg... Jaja, så blir jeg litt sunnere da..:-)
Se positivt på det;-)

Back
Topp