Kake til barnebursdag.

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Hei , min soon to be 10-åring ønsker seg virkelig en gamer kake til bursdagen hans i morgen, men jeg virkelig suger til og lage kake

noen som vett om/har tips/oppskrift til en enkel gamer kake men kan lage ? Som til og med er mulig for meg å få til og lage

Hei , min soon to be 10-åring ønsker seg virkelig en gamer kake til bursdagen hans i morgen, men jeg virkelig suger til og lage kake

noen som vett om/har tips/oppskrift til en enkel gamer kake men kan lage ? Som til og med er mulig for meg å få til og lage

minecraftkake :)
Sjokoladekake i langpanne som grunnoppskrift..
bruk google til å få ideer

Kommer an på hva han gamer eller hvilke spill som interesserer han?:)
Pokeball-kake er jo enkelt.. Minecraftkake, bare å kutte ut mange kvadrat i forskjellig farget fondant.. søk på Pinterest, så dukker det opp masse:)

Minecraft er enkel å lage. Langpannekake som deles i feks 4, med smørkrem i mellom. Trekk med ønsket farge og stikk ut firkanter i andre farger og sett på :p Google, så finner du mange varianter du kan legge firkantene i. tror det er den enkleste kaka jeg har lagd til guttungen.

Kjøp ferdig bilde å ha på kaken, gaming inspirert. Kan hende noen i området har kakeprinter ?

Back
Topp