kake til 75 stk

AB

Forumet er livet
Noen som vet hvordan man regner ut hvor mye en kake holder til ? Jeg skal lage ei kake til 75 stk.. men kan liksom ikke se for meg at det holder med 1 kake til så mange. Det er til et firma. Aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det[8D]

[8|]Hmmm...Er det ikke ca 25-30 kakestykker på en langpanne ,og ca 16-18 på en vanlig rund kakeform?
Da er det å gange opp... Glad det er deg,og ikke meg[8D]

ORIGINAL: MICAmor

[8|]Hmmm...Er det ikke ca 25-30 kakestykker på en langpanne ,og ca 16-18 på en vanlig rund kakeform?
Da er det å gange opp... Glad det er deg,og ikke meg[8D]

hehe.. ja.. det var en liten utfordring..[8D]

Jeg laget kake til 100 en gang, den ble over en halvmeter høy, og var tre lag.
Den er større enn den ser ut som på bildet.

I tillegg lagde jeg 100 minimuffins, litt over 30 vanlige muffins, en kake uten egg, en glutenfri og laktosefri, og en ekstra[8D]

Det holdt i massevis, kunne sikkert ha laget halvparten... Måtte nekte folk å gå uten å ta med seg en boks kake hjem[:D]

ORIGINAL: Miriel

Jeg laget kake til 100 en gang, den ble over en halvmeter høy, og var tre lag.
Den er større enn den ser ut som på bildet.

I tillegg lagde jeg 100 minimuffins, litt over 30 vanlige muffins, en kake uten egg, en glutenfri og laktosefri, og en ekstra[8D]

Det holdt i massevis, kunne sikkert ha laget halvparten... Måtte nekte folk å gå uten å ta med seg en boks kake hjem[:D]

for ei utrolig flott kake [:D] Er det langpanne du har i bunnen ? i flere lag ? .. kunne jo laga ei kake ala din i lag tenker jeg.. med langpanne i bunnen og rund form på toppene..

Back
Topp