Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fragle1
ORIGINAL: snoppy84
ORIGINAL: lille snegle
kopier min link, og ta bort de to mellomrommene [;)]
er helt fjern jeg nå [8|] kjønner ikke hvilken mellomrom ...
Mellom ]<-->"skrift"<-->[
ORIGINAL: Fragle1
Her har de masse godt! :)
http://www.freiahjemmekonditori.no/
Til bursdagen hans i barnehagen skal jeg lage fruktpinnsvin
Hva det blir til gjestene når vi feirer hjemme, vet jeg ikke enda. Han får frukt ;)
ORIGINAL: saccosekk
men alle dere.. hvor får man kjøpt sånn smørkrem? (er det ikke det man kan ha utenpå kaka?[8|]) og hvor får dere kjøpt farger til marsipan o.l.? på butikken har de jo bare rød og grønn :P jeg har så lyst å starte et kake prosjekt!!
ORIGINAL: sjukesøster
men alle dere.. hvor får man kjøpt sånn smørkrem? (er det ikke det man kan ha utenpå kaka?[8|]) og hvor får dere kjøpt farger til marsipan o.l.? på butikken har de jo bare rød og grønn :P jeg har så lyst å starte et kake prosjekt!!
finn oppskrift og farge til smørkrem inne på cacas.no :) Kan også få kjøpt farge til smørkrem på jernia og panduro :)
ORIGINAL: Ymi
ORIGINAL: sjukesøster
finn oppskrift og farge til smørkrem inne på cacas.no :) Kan også få kjøpt farge til smørkrem på jernia og panduro :)
Det var en gøy siden! [:D] Fant en del former jeg kunne tenkt meg der!
Noen som har gode eller dårlige erfaringer med denne nettbutikken??