Kake oppskrift?

Prinsesse i magen

Elsker forumet
Hadde tenkt å bake litt til besøket etter lille tutta er født.
Men vet ikke helt hva jeg skal lage. Noen som har prøvd noen bra oppskrifter på nett som er gode?
Og evt hva? :)

Mener ikke at dere skal skrive ned hele oppskriften. Men kanskje finne en på nett som dere har brukt (?) [:)][:)]
Da hadde jeg blitt veldig glad [:)]

ORIGINAL: Vugge

Her er det myyyye godt:
http://www.detsoteliv.no/

Men ikke skyld på meg om du får lyst på kake nå altså!! [:D]

Her har di ei veldig god surmelkskake, åsså må du ha masse kanel oppi [:D] nammmm.. åsså har glasur oppå av :

melis, smør, sterk kaffe og litt kakao [:)]

Ja, det var det mye fristende ;D
Kjedelig at nærmeste butikk stengt kl 18.00 og min kjære er ikke hjemme...
Trenger ingridienser [:'(]

Den surmelkskaken e veldig god sjøl om den blir fryst og opptint og [:)] Greit å ha någe du kan fryse ner hvis d e te barselbesøk du tenke på [:D]

Syntes det virket litt skummelt med SURMELK :P Hehe
Men nå skal jeg ikke være barnslig å si en kake er vond pga navnet! :)

Er alltid spennende med nye oppskrifter [:)]

Hehe, vett at mange kaller den for "Kanelkake" og, smake isje surmelk i d heile tatt [:D] Smake veeeldig veldig godt, hehe [:D] Anbefales på d sterkeste!![:D]

kaker med rømme og kefir er genialt gode kaker,du smaker ikke surmelk eller rømme av de,de blir bare ekstra saftige[:D]

Ja denne bakingen til barselbesøk ja.
Jeg bruker også den nettsiden.
- Sjokoladekake
- Krydderkake

I tillegg har jeg bakt eplekake (egen oppskrift) og noe som heter Sjømannskonekake (NAM!)

Prøvde meg på kringle 2 ganger, men de gikk i søpla gitt. `Gjæren var for gammel, så dritten ville ikke heve og ble steinhard. Ikke ble den skikkelig stekt heller, var rå inni. Så DET var mislykka.

Back
Topp