nuttis Elsker forumet 13 Feb 2009 #1 Til en gutt på 13 år som digger Man U. Sukkerbunn med vaniljekrem,bringebær,sjokolade og vanilla icing.Trukket med marsipan.Gutten er også marsipan.
Til en gutt på 13 år som digger Man U. Sukkerbunn med vaniljekrem,bringebær,sjokolade og vanilla icing.Trukket med marsipan.Gutten er også marsipan.
nuttis Elsker forumet 13 Feb 2009 #4 Jepp,ser en av piggene har falt av gitt[;)] ORIGINAL: Labambie Så gjennomført og stilig, til og med pigger under skoene jo!! [:D]
Jepp,ser en av piggene har falt av gitt[;)] ORIGINAL: Labambie Så gjennomført og stilig, til og med pigger under skoene jo!! [:D]
T **Tonje** Elsker forumet 13 Feb 2009 #5 Utrolig kul! [:)] "Åååhhhh, slik vil jeg også ha til bursdagen min!!!" sier 6 åringen min, som også er Man. U fan.
Utrolig kul! [:)] "Åååhhhh, slik vil jeg også ha til bursdagen min!!!" sier 6 åringen min, som også er Man. U fan.
nuttis Elsker forumet 13 Feb 2009 #6 Litt lengre avstand til deg... ORIGINAL: **Tonje** Utrolig kul! [:)] "Åååhhhh, slik vil jeg også ha til bursdagen min!!!" sier 6 åringen min, som også er Man. U fan.
Litt lengre avstand til deg... ORIGINAL: **Tonje** Utrolig kul! [:)] "Åååhhhh, slik vil jeg også ha til bursdagen min!!!" sier 6 åringen min, som også er Man. U fan.
T **Tonje** Elsker forumet 13 Feb 2009 #8 ORIGINAL: nuttis Litt lengre avstand til deg... ORIGINAL: **Tonje** Utrolig kul! [:)] "Åååhhhh, slik vil jeg også ha til bursdagen min!!!" sier 6 åringen min, som også er Man. U fan. Hehe, ja det blir vel litt langt....
ORIGINAL: nuttis Litt lengre avstand til deg... ORIGINAL: **Tonje** Utrolig kul! [:)] "Åååhhhh, slik vil jeg også ha til bursdagen min!!!" sier 6 åringen min, som også er Man. U fan. Hehe, ja det blir vel litt langt....