Kaiser?

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Er kaiser fint? Eller er det bare meg? Aldri hørt noen i Norge som heter dette, men jeg har falt litt for det
 
Jeg har møtt flere hunder med dette navnet så for meg så forblir det et hundenavn:)
 
Syns det er spesielt, men kult. Så du får et ja herfra. For min del kommer det også an på etternavnet hvor godt det fungerer. Kaiser Winter eller Falch passer godt, mens Kaiser Gulbrandsen eller Hansen ser rart ut. Det er et spesielt navn, og da står det også bedre til etternavn som er mer i samme stilen. :)
 
Er kaiser fint? Eller er det bare meg? Aldri hørt noen i Norge som heter dette, men jeg har falt litt for det
Tenker også litt på det som hundenavn, men tror nå folk blir vant med det meste. :) Klangen i navnet er jo fint.
 
Aldri hørt det på hund heller jeg :cool: er så sinnsykt vanskelig med guttenavn når man ikke vil ha det alle andre har.. Er så sykt kresen på guttenavn. Hjelpes meg. Silas står også på listen :pompus:
 
Jeg tenker også automatisk hundenavn. Samtidig vet jeg av en gutt som er døpt nesten det samme, bare Kaizer.
Tenker at det er veldig spesielt - men hver sin smak. :)
 
Jeg tenker også automatisk hundenavn. Samtidig vet jeg av en gutt som er døpt nesten det samme, bare Kaizer.
Tenker at det er veldig spesielt - men hver sin smak. :)
Min mann ønsket med z, men eg fant ikke ut om det faktisk var lov :hilarious: men da vet vi det
 
Syns Kaizer ser mer "stilig" ut:) Spesielt navn, aldri hørt det før og ikke noe jeg ville kalt mine barn. Men det høres litt kult ut;)
 
Aldri hørt det på hund heller jeg :cool: er så sinnsykt vanskelig med guttenavn når man ikke vil ha det alle andre har.. Er så sykt kresen på guttenavn. Hjelpes meg. Silas står også på listen :pompus:

For meg virker det som at jo særere navn, jo flere har det :p er jo om å gjøre å ha det særeste navnet nå, sånn at "vanlige" klassiske navn er de som skiller seg ut :p
 
Kjenner også kun hunder som heter det, men er jo en vanesak:)

Andre navn som under 1000 personer har:
Vilmer
Viljar
Wilhelm
Hasse
Gjøran
Selvin
Samson
 
Kjenner også kun hunder som heter det, men er jo en vanesak:)

Andre navn som under 1000 personer har:
Vilmer
Viljar
Wilhelm
Hasse
Gjøran
Selvin
Samson
Liker kun viljar av de, men har en datter som heter vilje, så det utgår :hilarious:
 
For meg virker det som at jo særere navn, jo flere har det :p er jo om å gjøre å ha det særeste navnet nå, sånn at "vanlige" klassiske navn er de som skiller seg ut :p
Eg synst det er så mye av de gamle oldeforeldre navnene nå til dags. Selma, Bjørn, Olav, osv osv. Å de navnene liker jeg ikke :hilarious:
 
Vilje og Kaiser passer godt sammen da. Spesielle, men tøffe navn begge to. :cool:

Kaizer med Z blir mer fremmed for meg og dermed hakket særere. Syns engelskuttalen blir finere med S.
 
Eg synst det er så mye av de gamle oldeforeldre navnene nå til dags. Selma, Bjørn, Olav, osv osv. Å de navnene liker jeg ikke :hilarious:

Tenker det finnes en mellomting:angelic: er absolutt ikke sikkert det er kult å være barn og ungdom og alle sier "hææ?" når de presenterer seg :p
 
Eg synst det er så mye av de gamle oldeforeldre navnene nå til dags. Selma, Bjørn, Olav, osv osv. Å de navnene liker jeg ikke :hilarious:

Det synes jeg også, og føler det er mange tråder der folk spør etter navn på besteforeldre og oldeforeldre.
Kjenner flere med barn med navn som Herman, Oskar, Anton, Jakob, Egil, Gunnar, Severin og andre navn som jeg før nesten bare har hørt på eldre folk før. Så ser ut som at det er en trend nå :)
 
Jeg liker godt navnet Kiran til gutt (unisex navn da)
Eller Kian, men mannen var ikke enig.

Colin og Cedrik ble også nedstemt.

Men disse passer kanskje bedre til Vilje:
Ravn, Varg, Arn, Levian, Boye.

Men hvis dere begge liker navnet Kaiser veldig godt så ville jeg gått for det altså, ville bare hjelpe med litt navnetips hvis det trengs :)

Kaiser er jo et veldig fint navn, bare litt uvant å tenke på en person med det navnet, men de fleste dyr har jo oftest menneske navn nå da så vanskelig å finne et navn som ikke en eller annen assosierer med et dyr de kjenner :)

Husker min søster tenkte på navnet Balder når hun ventet sitt første barn(ble ikke det da) hadde bare hørt det også på dyr før, men ble fort vant med tanken på en baby med det navnet. Er jo et fint navn det også, og det blir nok sånn med de fleste navn:)
Synes forresten at Kaiser klinger bra sammen med Vilje også :)
 
Back
Topp