Kahler vase

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Har du? Eller ønsker du deg?

Blir så fascinert over at "alle" vil ha den vasen for tiden, og skjønner det ikke helt. Jada, de er kjempestilige, men er det gøy å ha lik vase som annethvert hus i gata? Hater sånne trender, for jeg også syns jo den er kul og kunne nok tenkt meg mange sånne vaser, men jeg hater å ha likt som alle andre

Har ikke, og kommer heller ikke til å kjøpe. Ja, jeg syns også de er fine, men tenker samme som deg. Søk på hashtaggen #kahler på insta gir sikkert flere tusen treff av perfekte bord og hyller med disse vasene. Bryr meg ikke så mye om å ha det alle har :p

Har den ikke:) og ønsker meg den ikke:P synes ikke den er fin?!

Fikk til bryllupet i fjor, men byttet den for jeg syns ikke den var så fin.. :p

Jeg har jubeleumsvasen, og er veldig glad i den. Har andre ting fra kahler også, som jeg er vell så glad i :)

Har tre i ulik str. som eg kjøpte meg/fikk i fjor. Liker dei godt :) Likte dei fra dei kom i butikk, og bryr meg ikkje om det har blitt en trend :P liker eg noe, så liker eg det. Uavhengig av trender eller ikkje :)

Jeg har den, har jubileumsutgaven.
Jeg har ikke så mye penger at jeg kan spesialbestille ting slik at ingen andre har det :)
Så mine ting har nok mange andre også, og det bryr jeg meg ikke noe om :D

Har ikke men synes nå di er fine ;) stor sjans det blir avskjedsgave fra jobben - vært det som har blitt kjøpt i det siste :P

Jeg har flere, syns de er kjenpefine :)

Back
Topp