Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaffe, te og cola
Maksimal anbefalt mengde koffein under graviditeten er 100-200 mg daglig.
Her er koffeininnhold i ulike typer kaffedrikker (pr. dl. drikke):
koke- og filterkaffe: 50-60 mg
pulverkaffe: 40 mg
espresso: 120 mg
te: 26 mg
Coca Cola: 13 mg
energidrikk: 12-32 mg (avhengiog av produkt)
Jeg drikker 1-2 svake kaffen om dagen. Gjorde det med lille og.
Da kom dagen jeg har håpt på aldri skulle komme [emoji85] Kaffi smaker grusomt!! Har tvunget den i meg ett par dager nå (blir jo så dårlig uten koffein) men Idag brakk jeg meg bare [emoji24] Så da blir det Hello hodepine, og en ufrivillig koffein-detox fremover [emoji85][emoji23]
Sånn hadde jeg det hele forrige graviditet [emoji30]Håper å slippe denne gangen!Da kom dagen jeg har håpt på aldri skulle komme [emoji85] Kaffi smaker grusomt!! Har tvunget den i meg ett par dager nå (blir jo så dårlig uten koffein) men Idag brakk jeg meg bare [emoji24] Så da blir det Hello hodepine, og en ufrivillig koffein-detox fremover [emoji85][emoji23]
Da kom dagen jeg har håpt på aldri skulle komme [emoji85] Kaffi smaker grusomt!! Har tvunget den i meg ett par dager nå (blir jo så dårlig uten koffein) men Idag brakk jeg meg bare [emoji24] Så da blir det Hello hodepine, og en ufrivillig koffein-detox fremover [emoji85][emoji23]
Hadde det sånn en gang i forrige uke hvor kaffen smakte jord[emoji15] det var sikkert ikke oga svangerskapet siden jeg bare er 4+3 men fikk en mistanke da om at noe var på ferde selv om vi ikke prøvde enda
Sånn hadde jeg det hele forrige graviditet [emoji30]Håper å slippe denne gangen!
Ånei!! Mitt værste mareritt[emoji23]
sånn hadde jeg det også i hele forrige, men det gjaldt pepsi max og sjokolade også...kriseDa kom dagen jeg har håpt på aldri skulle komme [emoji85] Kaffi smaker grusomt!! Har tvunget den i meg ett par dager nå (blir jo så dårlig uten koffein) men Idag brakk jeg meg bare [emoji24] Så da blir det Hello hodepine, og en ufrivillig koffein-detox fremover [emoji85][emoji23]
I dag var kaffien god igjen [emoji173][emoji173][emoji173] håper det varer, så jeg km fortsette å nyte min ene kopp for dag [emoji849]