Kaffi

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Fra å være DEN kaffikjerringa, til å nesten ikke klare kaffi sånn plutselig :o Håper bare ingen skjønner noe dersom jeg ikke vil ha kaffi lenger :) andre som plutselig ikke orker kaffi ?

Skulle ønske jeg ikke klarte kaffe.. Sliter med å kutte ned på inntaket.. den koffeinfrie er jo helt grei men på langt nær det samme.. håper jeg plutselig får crawings for nypete eller noe snart!!

Jeg drakk MYE kaffe før og gruet meg veldig til å kutte det ut når jeg ble gravid. Men nå tåler jeg ikke lukta av kaffe og samboer må pusse tenner etter han har drukket det hvis han skal nærme seg meg. For en forferdelig lukt!!

Farmor mi hadde cravings på kaffe krutt :happy:
Tilfeldigvis ble tanta mi født med laaangt ravn svart hår! o_O:D Hehe

Alt med måte :) legen min sa at jeg kunne drikke kaffe i allefall og hun sa ikke noe om hvor mye jeg skulle drikke eller ikke drikke :) kaffe har iallefall holdt meg i livet i disse 21 ukene :)

Er også den kaffikjærringa men det går overraskende greit å holde seg til 2 kopper. Koffeinfri kaffi er ikke så verst faktisk.

Kaffi smaker ikkje like godt når eg kutta ut røyken. Så går fint og redusere kaffi mengden her. Kjenner hodet trenger koffein. Men smaker ikkje så godt

Back
Topp