Kaffi "grøss"

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
T

The Flying Scotsman

Guest
Jeg var hos foreldrene mine, og de drakk kaffi. Det var helt forferdelig, lukten av kaffi :angry Det kjennes ut som noen hadde stappet sterk luktende malt kaffi oppi neseborene mine, og satt på trekkvifta innover, jeg lukket døren, og gikk til et annet rom, men kaffi stanken var der også.

For en grusom morgen. Jeg hater kaffe lukt nå. :eek:

Jeg liker ikke kaffi og drikker ikke kaffi, men jeg har kunne tåle lukten før.

Når jeg har vært på UL i uke 16 og har fått bilde, skal jeg fortelle foreldrene mine at de skal bli besteforeldre.

Hehe, jeg elsker kaffe :) Men var en periode hvor jeg ikke tålte verken å se kaffekopper, kjenne lukten og ikke minst drikke den ;) Nå siste uken har jeg smakt littegrann :) Travelt med alle avsmakene man får :p Klarer du å vente sååå lenge me å si det??? ;) her har de nærmeste visst om det en stund siden jeg har vært så forferdelig dårlig at de begynte å bli bekymret ;)

Off, ja, jeg skjønner.. Jeg drikker ikke kaffe til vanlig, heldigvis ikke mannen min heller, men har kjent at kaffelukt gjør meg kvalm om jeg er der de drikker det...

Du er god som klarer å holde det hemmelig så lenge! Men hadde jeg ikke sagt det her (vi bor vegg i vegg og ser myyye til hverandre), hadde de nok gjettet det/blitt urolige, jeg er ikke så bra form, akkurat :P

Ja, jeg ønsker å ha et UL bilde når jeg går til foreldrene mine og sier her: Gratulerer dere skal bli besteforeldre til en jente/ gutt og her er hun/ han og er ventet 6 Oktober.

Jeg klarer å holde det hemmelig for jeg ikke er kvalm, og jeg håper jeg ikke blir kvalm nå. Fire uker til der kvalmen kan komme (uke 10 - 14) , jeg håper på det beste at jeg ikke blir kvalm. Jeg fikser fint å kaste opp, å gå kvalm, det klarer jeg ikke.

6 uker igjen nå til jeg kan fortelle det til mamma.

Back
Topp