Kaffi eller Te?

MammatilEmil

<3 <3
Mailykke <3
Ja, hva syns dere er best?

Jeg har kuttet kraftig ned på drikke med koffein i, så nå blir det som regel bare 1 kaffi daglig, og reste koffeinfri te :)

Men, jeg må ha en kaffi på morgningen på kontoret for å våkne :)

Drikker kaffen min jeg. Legen sa i de forrige svangerskapene at jeg fikk holde koffein-inntaket tildels som vanlig, kanskje fordele litt mindre utover dagen i stedet, men jeg må ha det i meg, for jeg får migreneanfall uten... :(

Kaffi som vanlig enda...sist fekk eg fullstendig avsamk frå kaffi rundt uke 7-8...varte til langt ut i svangerskapet. Ellers drikker eg litt økologisk te på kvelden...Pukka te, fantastisk god.

Kaffi som vanlig enda...sist fekk eg fullstendig avsamk frå kaffi rundt uke 7-8...varte til langt ut i svangerskapet. Ellers drikker eg litt økologisk te på kvelden...Pukka te, fantastisk god.

Pukka te er kjempe godt :)
Har og hamstret med London te (frukt te) som også er koffeinfri, ellers blir det nok litt koffeinfri kaffe etterhvert. Kaffi, er litt sånn must have, hehe :)

En kaffe om dagen, ellers går det i grønn te eller pukka-te... Eller vann :)

En kaffe om dagen, ellers går det i grønn te eller pukka-te... Eller vann :)
Er ikke grøn te "nei nei" i begynnelsen av svangerskapet? Mener å ha lest det sist jeg gikk gravid...husker ikke årsaken heller :P

Er ikke spesielt glad i noen av delene.. Men tar meg en Kaffe Mocca innimellom.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

drikker kaffe, men blir mindre og mindre da jeg ikke har lyst på det like ofte..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Drikker litt kaffe, er egentlig veeeeldig gla i kaffe. For tiden har jeg bare ikke lyst på, det smaker ikke som det gjorde. =P sist var jeg akkurat lik, men kaffe lysten kom tilbake senere i svangerskapet ;-)

Ingen av delene, drikke pepsi max! Får koffin i meg frå den! prøve å begrensa det da, men må ha jalfall et glass daglig :o

Varierer veldig fra dag til dag her, noen dager opptil 4 kopper latte, mens andre dager ingenting.

Drikker en del cola de dagene jeg spyr mest og har hodepine

Drikker lite av det til vanlig. En latte eller no på jobb kanskje. Men nå er jeg jo sykemeldt, så da blir det veldig lite.

Ingen av delene, drikke pepsi max! Får koffin i meg frå den! prøve å begrensa det da, men må ha jalfall et glass daglig :o

Drikker selv mye Pepsi Max, og må derfor redusere mye på kaffidrikkingen. Men i det siste så har det blitt mye fun saft drikking, og det vil jeg si er mye bedre enn brus:)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

jeg er ikke så voksen enda at jeg drikker kaffe, da må det isåfall være bailys i og det funker dårlig nå hehe. blir for det meste vann og litt cola zero :)

Har aldri drukket noe særlig med kaffe. Drikker av og til en latte eller iskaffe om sommeren, men jeg har null problemer med å ikke drikke det i noen måneder :) Da går det heller i litt cola for å få koffein.

elsker kaffe! men fikk helt avsmak for noen dager siden :sad010

Tja kaffe er godt :) te oxo..... Så vet ikke hva jeg liker best hehe

Back
Topp