lenemor
Forumet er livet
Og for første gang på lenge føler jeg at jeg virkelig fortjener det. Selv om det er fulltidsjobb å være hjemme med en aktiv baby så har man ingenting å vise til, men nå har jeg fått vasket nesten hele andre etasje, i tillegg til at jeg har vært og kastet ti (ja det ble det) bæreposer med klær i uff-boksen, bakt knekkebrød og vasket klær. Er godt fornøyd med meg selv, så nå skal jeg sette meg her i et kvarter med en kaffekopp før jeg går og henter August i barnehagen.
Har igjen litt vasking på badet, men det er kveldsbad for August i dag, så jeg kan vaske vasken og toalettet mens han sitter og plasker - så får jeg utnyttet den tiden også. Nei, nå skal det hviles, så kan jeg rekke å skrelle poteter til middag før jeg går også [:D]
Har igjen litt vasking på badet, men det er kveldsbad for August i dag, så jeg kan vaske vasken og toalettet mens han sitter og plasker - så får jeg utnyttet den tiden også. Nei, nå skal det hviles, så kan jeg rekke å skrelle poteter til middag før jeg går også [:D]