Kaffepause!

lenemor

Forumet er livet
Og for første gang på lenge føler jeg at jeg virkelig fortjener det. Selv om det er fulltidsjobb å være hjemme med en aktiv baby så har man ingenting å vise til, men nå har jeg fått vasket nesten hele andre etasje, i tillegg til at jeg har vært og kastet ti (ja det ble det) bæreposer med klær i uff-boksen, bakt knekkebrød og vasket klær. Er godt fornøyd med meg selv, så nå skal jeg sette meg her i et kvarter med en kaffekopp før jeg går og henter August i barnehagen.

Har igjen litt vasking på badet, men det er kveldsbad for August i dag, så jeg kan vaske vasken og toalettet mens han sitter og plasker - så får jeg utnyttet den tiden også. Nei, nå skal det hviles, så kan jeg rekke å skrelle poteter til middag før jeg går også [:D]

Så flink du er, Lenemor!!
Men det ER VIKTIG å ta litt pause!![:D]

Så flink du har vært i dag :-)
Kos deg med pausen.

Pausen er vel over - jeg har hentet August, og hun nissen på lasset som heter johanna... hun ville være med oss hjem, så da fikk hun det. Nå har vi kost oss med ettermiddagsmat alle tre, August er rundt og roter, og Johanna sitter og maler. Skal snart ut og legge August, han trenger en dupp til... 

Back
Topp