Kaffemskin-hjelp

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Skal kjøpe i 50-årsgave (hvis ingen har bedre forslag). Har selv Tassimo. Noen som har forslag til maskin? Ikke noe fancy-smanchy greier for har ikke tenkt å legge i halve lønna. Skal spleise med søsken og kjøpe med litt kaffe tenkte jeg. Eller er det skikkelig teit? Det er en mann det er snakk om:)

på tableten

Jeg ville kjøpt Nespresso kaffemaskin. Den får du i alle prisklasser og lager den beste (syns jeg) kaffen;)

Det kommer vel an på hvor kresen han er på kaffen sin. Jeg er veldig fornøyd med Dolce Gusto, men mer kresne ganer hadde nok kastet den på søppeldynga. :)

Nespresso har jeg tenkt på ettersom det er kaffe liksom. Han trenger ikke noe latte. Var og inne på dolce gusto men er vel for at jeg kunne tenkt meg den selv, hehe:D

på tableten

Vi hadde først nespresso maskin, ble ikke veldig mye brukt.. Har kjøpt dolce gusto nå, og den blir brukt masse!! Veldig greit at det ikke bare er espresso at man får kjøpt kapsler over alt... Men det er min mening da :)

Vi hadde først nespresso maskin, ble ikke veldig mye brukt.. Har kjøpt dolce gusto nå, og den blir brukt masse!! Veldig greit at det ikke bare er espresso at man får kjøpt kapsler over alt... Men det er min mening da :)
Men er det kun espresso på denne? Da er det litt teit da... Det er jo 3 forskjellige koppstørrelser på kaffen.

på tableten

Ville ihvertfall kjøpt en maskin der man kan lage flere slags drikker, evnt kjøpe med melkeskummer hvis man kan kunsten å blande selv :)

Jeg ville kjøpt med egen melkesteamer - har tassimo selv og blir ikke like bra...

Sent from my iPhone using BV Forum

Haff.... Vanskelig dette! Vil jo det skal bli bra..

på tableten

Nespresso citiz liker jeg. Enkel og pen, du får espresso eller vanlig kaffe på den (spørs jo bare hvilke kapsker man kjøper, espresso eller lungo). Mange gode kaffetyper og smaker, og med melkeskummer og espressokapsler kan man lage latte, cappuccino osv.
Kan kjøpe med fast melkeskummer eller en uteom. Vil anbefale å kjøpe utenom isåfall, for da tar maskina mye mindre plass og melkeskummeren kan settes bort når den ikke brukes :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp