Kaffemaskin

Boblefrua

Forumet er livet
Lillebroren min ønsker seg kaffemaskin og det skal jeg kjøpe. Han ønsker seg av de som lager kakao,caffelatte osv. (Ikke Nespresso ol)

Så valget står mellom Bosch Tassimo og Dulce Gusto. Men hvilken?

Har du en av de eller erfaring med en av de, fortell :)

JOVIAWHITE.jpg TAS2002.jpg

La inn bildet av maskinene som ligger på ca 500-600 kr i pris.

Gå for en automatisk DG, den du har på bildet er manuell. Er cashback kampanje på endel av maskinene nå så om du feks finner et bra black friday tilbud så kan du få enda litt mer avslag.

Gå for en automatisk DG, den du har på bildet er manuell. Er cashback kampanje på endel av maskinene nå så om du feks finner et bra black friday tilbud så kan du få enda litt mer avslag.
Håper på å få kjøpt til fredag ja :)

Dolce Gusto MiniMe kapselmaskin MINIMERW
MINIMERW.jpg
Type denne?

Hvor finner jeg cashback kampanjene ?

For eksempel den ja ☺cashback står det om på dolce gusto sine hjemmesider. Gjelder ikke alle maskinene da.
Skal ta en titt. Takk for svar :)

Synes både kaffen og kanskje spesielt kakaoen til dolce gusto er definitivt den beste av de maskinene. Har prøvd begge, men har dg selv :)

Jeg synes personlig ikke noen av de er fantastisk... MEN synes helt klart at DG har bedre kaffe enn tassimo!

Har hatt Dolce Gusto tidligere, har Tassimo nå. Jeg foretrekker Tassimo :)

Begge to er greie men en liten DG er mer plasseringsvennlig om det er viktig :)

Gir en dytt opp:)

Jeg hadde en DG circolo, min søster hadde en Tassimo. Når jeg var på besøk hos henne synes jeg hun hadde bedre smaker til sin maskin, men det synes hun om min maskin når hun var på besøk hos meg... Det man ikke har har man lyst på, osv?

Var veldig fornøyd med DG, men da jeg flyttet inn til sambo hadde han en avansert Nespressomaskin, så min søster fikk DG-en min siden Tassimoen hennes hadde tatt kvelden - og hun er veldig fornøyd med den hun også.

Synes det er et greit utvalg av både kaffe, ulike typer caffe latte og sjokolade (chococcino, mmmm) til DG.

Dolce Gusto! Har hatt automatisk og manuell maskin. Anbefaler absolutt å kjøpe en automatisk om du først skal kjøpe.

Back
Topp