kaffemaskin til kapsler

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet
¤

¤Sunshine¤

Guest
står mellom to..

Bosch Tassimo T20 (sort)

eller

Nescafè Dolce Gusto Circulo kapselmaskin (sort)

tassimo er på tilbud nå til 800 kr,   og nescafe sin koster 999  tror jeg det var.
200 kr forskjell, men nescafe sin hadde billigere kapsler, og man kunne kjøpe de på matbutikken tror jeg..

hva ville dere valgt?

må ha en billig en, har ikke råd ril en til nermere 2000 kr..

får ikke inn bildene!!!

men noen som vet om man får kjøpt tassimo kapsler på matbutikken?

Jeg har DG Circulo og er veldig fornøyd. Har hørt om mange som er fornøyd med den, og missfornøyd med Tassimoen.

Jeg smakte på varme sjokoladen til bosch maskinen, og den var knallgod. Selv er jeg nespresso fan 

Sjakkruta skrev:
Jeg har DG Circulo og er veldig fornøyd. Har hørt om mange som er fornøyd med den, og missfornøyd med Tassimoen.

godt å høre.   er den jeg tenker mest på,    for tror det er den man får kjøpt kapser til på matbutikken, så det blir nok rimeligere.
også var det dobbelt så mange kapsler i den enn i tassimoen.

Vi har Dolce Gusto maskin og er veldig fornøyd med det

hissigproppen skrev:
Vi har Dolce Gusto maskin og er veldig fornøyd med det

så bra.    må nok innom elkjøp en av dagene  =)  har lyst på!!     kunne ikke bestille på nett, fikk ikke opp vår butikk.

Vi har Dolce gusto ! Lager kjempegod svart kaffe og espresso, men om du liker melkebaserte kaffedrikker er den ikke noe særlig syns jeg !

Lujele skrev:
Vi har Dolce gusto ! Lager kjempegod svart kaffe og espresso, men om du liker melkebaserte kaffedrikker er den ikke noe særlig syns jeg !

ja, vi liker kakao og slike ting også.  så det var jo litt dumt.  leser at flere sier det samme som du skriver også.

ville tatt nespresso, med steamer,me den får du ikke kapsler i butikken til. har den på jobb,er ikke supergod kaffe,men bedre enn de andre! smakte tassimo på mandag på oslo s,var grusom.

sorry ay jet er negative,men her er nazi på kaffen min ;) og har en som kverner bønner ;)

jeg har tassimo som jeg er fornøyd med, men har heller ikke prøvd andre. Jeg fikk den/vant den fra en leverandør ifjor, men viss jeg skulle kjøpt selv så hadde det blitt en skikkelig maskin med bønner

ohBaby! skrev:
ville tatt nespresso, med steamer,me den får du ikke kapsler i butikken til. har den på jobb,er ikke supergod kaffe,men bedre enn de andre! smakte tassimo på mandag på oslo s,var grusom.

sorry ay jet er negative,men her er nazi på kaffen min ;) og har en som kverner bønner ;)

men den er sikkert kjempedyr!!    er ikke så kresen egentlig.

Vi har Tassimo T40. Er kjempefornøyd! Men vet ikke hva som er det beste tilbudet.

Tassimo-kapslene får du nok kjøpt på de fleste Coop-butikker, siden Tassimo har vært medlemstilbud der nettopp. Det kommer også nettbutikk i 2012, har jeg hørt. Kakaoen er kjempegod, det samme te'en. Kaffen er vi også fornøyd med!

Syns de melkebaserte drikkene til nespresso (Dolce gusto'n) er ganske gode jeg!

Drakk latte macchiato i dag tidlig, nam nam :)

blessa skrev:
Vi har Tassimo T40. Er kjempefornøyd! Men vet ikke hva som er det beste tilbudet.

Tassimo-kapslene får du nok kjøpt på de fleste Coop-butikker, siden Tassimo har vært medlemstilbud der nettopp. Det kommer også nettbutikk i 2012, har jeg hørt. Kakaoen er kjempegod, det samme te'en. Kaffen er vi også fornøyd med!

å, det viste jeg ikke.   så man finner det på matbutikkene.

hmm nå blir ikke valget enkelt ..

Back
Topp