Kaffelatte/kaffe

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Drikker dere fortsatt dette selv om dere er gravide? Eller har dere sluttet?

Begrenser meg litt, men har ikke sluttet helt nei. Man skal drikke ganske mye kaffe før det blir skadelig for fosteret. Så holder meg som regel til en eller to kopper om dagen :)

Drikker vanligvis Mye kaffe.. Men den siste uka har æ liksom ikke hatt så lyst på.. Og kun drukket en kopp med latte fra Narvesen på på jobb. .. Ikke nåkka på ettermiddag/kveld

Jeg takler ikke kaffe om dagen, så da løser det seg greit selv :P

Jeg drikker fortsatt ganske mye kaffe, men har gått over til koffeinfri:) unner meg ofte en kopp vanlig kaffe om morgenen da, hvis jeg er trøtt;)

Liker ikke kaffe, så er ikke så vanskelig å holde seg unna, men skulle jeg få lyst på en frappe så kjøper jeg meg det;)

Hei
Hva med PepsiMax da. Noen som kan noe om koffeininnholdet der? Hvor mye kan man drikka til dagen? Jeg er en stordrikker drikker ca 1 flaske om dagen..

Etter jeg fikk positiv test begrenset jeg inntaket til to kopper daglig, den siste uken har det ikke fristet i det hele tatt... Heldigvis kanskje, men savner å ha noe å kose meg med og glede meg til på jobb :P

Driver å slutter helt;) får mindre og mindre lyst på kaffe så det begrenser seg av seg selv :) kjenner at det er helt okei! Jeg er egentlig stordrikker og helt avhengig av kaffe, men mister helt lysta når jeg er gravid. Første gang kastet jeg opp bare jeg så kaffetrakteren;)

Drikker minimalt med kaffe om dagen, men hvis jeg drikker er den økologisk og pulverkaffe. Mindre koffein og uten sprøytemidler. Kaffe er noe av det verste der ute når det kommer til sprøytemidler! (FYI) :)

Latte må jeg ha, men har gått over fra dobbel til enkel.

Back
Topp