kaffegjester.. hva skrive på innbydelsen??

Bejb

Gift med forumet
vi skal ha nærmeste familie på middag bare,og skal be noen tanter,onkler og venner til kake og fest etter middag...
MEN hva kan jeg skrive på innbydelsen da??
og en ting til,bør jeg skrive at det er åpen bar på innbydelsene??

Jeg ble en gang invitert til kaffi i et bryllup. Der stod det at jeg var invitert som kaffegjest og så stod det et ca. klokkeslett. Og husker ikke om det stod før eller etter det jeg skrev nå, men de sa at jeg var velkommen i kirka også.

å være kaffegjest er kjipt, tenk dere om.
det å gå glipp av taler  og middag er mye av stemningen.

har dere fri bar er det ikk så dyrt med noen flere middagsgjester.
heller det en åpen  bar,

bare et råd

ORIGINAL: Fru Jørgensen

heller det en åpen  bar,

bare et råd

Jeg hadde nå full forståelse for at jeg og han jeg var sammen med ble invitert til kaffi. Er ikke alle som har råd til å ha alle til middag...vi koste oss iallefall mye og fikk være med på mye morro, som leker og dans.

heller det en åpen  bar,

bare et råd

vi vil ha de nærmeste til middag bare. og ber derfor venner og andre i familien til kaffe og fest.
jeg har vært kaffegjest i bryllup før,og syns ikke det var kjipt....
jeg vil heller ha åpen bar enn veldig mange til middag!!!

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

heller det en åpen  bar,

bare et råd

Ehm??? Er da brudeparet som bestemmer hvem de skal ha til middag, er ikke noe kjipt å være kaffegjest!! Bedre å være kaffegjest enn ingen gjest!

Vi hadde 20 til kaffen, nettopp for at vi ville ha de nærmeste til middagen..

Og ha åpen bar er koseligere enn å ha mange til middagen, noe som da blir upersonlig!

enig med deg![:D]

da gjør du det, det viktigste er jo hva dere mener er rett.

for meg var det viktig å ha alle jeg var glad i til middag, alle var med på å dra lasset og venninene mine holdt en kjempe morsom tale eller skesj, det var mange overaskelser og det var fint og dele de med venner og familie.
Det ble veldig personlig

som kaffe gjest i et annet bryllup følte jeg at vi som var kaffegjester gruperte oss, og jeg savnet den stemningen som er når man er med på hele dagen,

i vårt btyllup var alle så sveiset venner familie, alle danset pratet , gråt å lo ingen var grupert. følte det hadde mye med middagen og bordplaseringen.

men dette var viktig for meg, også så jeg at det var ikke de største summene som skilte det, ville jeg bringe rådet vidre.
men det betyr ikke a vi er enige.

lykke til med bryllupet og på på innbydelsen jeg fikk som kaffe gjest stod det at vi var innvitert til kaker og avek fra kl 20.00 og at vielsen var kl 13.00

syns du skal invitere akkurat dei du vil e til middag og kaffi, vi skal ha nærmeste og tante og onkler til middag å søskenbarn og venner til kaffi å d gjor søskenbarnet t sambo også så d går helt fint.. men korleis du skal formulere invitasjonene t dei lure e også på[:D]

etter ... kjærlighetsfulle år skal ...................gifte seg.
i den anledning har vi gleden av å nnvitere............... på kaffe kaker og avek kl 20.00 på................sted adresse

den store dagen er................... og vielsen finner sted i..........kl.....

med venlig hilsen.............

I anledning vårt bryllup..............(dato) har vi den glede å invitere ..........................
til kaffe og bryllupsfest på ...............(sted/adresse) kl...............
Vielsen finner sted ............... kl.................
Hjertelig velkommen!

Hilsen ........... og .................

Back
Topp