Kaffe?

Citti

Forumet er livet
Drikker dere kaffe?

Jeg fikk mer lyst på kaffe etter jeg ble gravid enn før.. Drakk ikke de tre første mnd., men så ringte jeg legen og hun sa jeg kunne drikke kaffe. Det ville ikke skade fosteret. Selvfølgelig skal man ikke drikke mange kopper om dagen.. Jeg drikker nå ca. 1 kopp. Bare på hverdagene. (må vokne på jobben![;)])

huff nei, orker ikke kaffe,
var kjempe glad i keffe før jeg ble gravid,
men nå blir jeg kvalm etter en kopp!

jeg har blitt ennå mere glad i kaffe etter jeg ble gravid...åsså er det jo korselig å ta en kaffe kopp med ei god veninne eller med mamma da[:)]men normal kaffe ikke alt for sterk:O)

Jeg er fremdeles veldig glad i kaffe, men har opplevd å få mageknip i etterkant. Har derfor måtte kutte det ut for en periode. Utrolig kjedelig, men det er verdt det[:D]   

Hmmm... Der sa du noe!!! Går og koker meg litt jeg hehe!!! Elsker kaffe!!!![:D][:D]

Drakk mye kaffe før jeg ble gravid, men nå er ikke det noe som frister lenger...Tar meg gjerne kopp i familiesammenheng, men ellers er det lite kaffedrikking på meg[:)]

Drikker en kopp hver morgen, men det er samme som før.
Må liksom ha noe for å komme igang uansett [:)]

det sies at man kan drikke 2 kopper per dag. kos deg du bare.!!

Er ikkje kvar dag eg drikk kaffi, men unnar meg ein kopp av og til... [:)]

da jeg gikk gravid med førstemann, fikk jeg beskjed om at man ikke skulle drikke kaffe når man er gravid... men det har tydeligvis blitt noe annet nå, for legen sier at man kan drikke kaffe som vanlig, bare det ikke blir for mange kopper for dagen da... drikker ikke kaffe selv, men har mange gravide venninner som bruker det som et styrkemiddel i en ellers så hektisk hverdag... spesielt om morgener og om kvelden :-)[:)]

Hei!
Både lege og jordmor sa til meg at kaffe var helt greit, bare det helst ikke ble mer enn 3 kopper daglig. Det var verre med brus sa de..pga sukker og kunstige stoffer. Det skulle man helst holde seg unna.

Drikker ikke kaffe, men av og til blir det en latte på kafé.Nå drakk jeg ikke kaffe før jeg ble gravid heller da[&:]

Back
Topp