Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvorfor, men jeg innbiller meg at den smaker søtere en den vanlige zero. Tror egentlig at det bare er i hode, men syns det er vanskelig å gå over til den.Selges på alle vanlige butikker, rema, kiwi etc. Vis vedlegget 390932
Jeg drikker vanligvis cola zero hver dag, og jeg synes den smaker helt liktVet ikke hvorfor, men jeg innbiller meg at den smaker søtere en den vanlige zero. Tror egentlig at det bare er i hode, men syns det er vanskelig å gå over til den.
Det er ca 20 mg koffein pr 100 ml Cola/Pepsi max, så du må isåfall drikke 1 liter daglig for å komme opp i 200 mgÅååå men æ e jo en pepsi max fan![]()
Woooohooo, nu gjorde du mæ lykkeligDet er ca 20 mg koffein pr 100 ml Cola/Pepsi max, så du må isåfall drikke 1 liter daglig for å komme opp i 200 mg![]()

Jeg også får så sykt lakriscraving når jeg er gravid!Jeg drikker to til tre kopper om dagen, noe som er en stoooor reduksjon for meg, Har begynt med koffeinfri te og det funker fint som et alternativ. Det jeg derimot ikke klarer å kutte ned på er lakris…i går spiste jeg en hel pose med Kjempeklumper på 15 minutter