Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja drikker kaffe. Men bare 2 små kopper. Også har jeg kuttet ut cola siden det også inneholder koffein. Sist jeg var gravid mista jeg helt lysten på kaffe i uke 6 Så får se hvordan det blir denne gangen. Men så lenge man er innafor ca.200mg med koffein daglig, så er jo det helt greitDrikker dere kaffe? Jeg prøver å ikke drikke mer enn to halvkopper daglig, men jeg må innrømme at det er ikke så enkelt, spesielt nå når hverdagen er tilbake for fullt
Jeg husker jeg mistet også lysten med nr 3 og 4, håper det blir også sånn denne gangen, da slipper jeg å stresse så mye over detJa drikker kaffe. Men bare 2 små kopper. Også har jeg kuttet ut cola siden det også inneholder koffein. Sist jeg var gravid mista jeg helt lysten på kaffe i uke 6 Så får se hvordan det blir denne gangen. Men så lenge man er innafor ca.200mg med koffein daglig, så er jo det helt greit
Redbull er mindre koffein i enn en kopp kaffe, så det går fintHer drikkes det ganske mye kaffe, faktisk Jobber tre-delt turnus.
Med overskrider ikke døgndosen mtp mg koffein pr kg jeg skal innrømme at jeg til og med tar en redbull i ny og ne..
Hvor får man tak i det?De selger koffeinfri cola zero for de som ikke visste om det Veldig greit til de som er glad i brusen
Jeg fant det på kiwi. Smaker helt ok syns jeg.Hvor får man tak i det?
Jøss, har jeg aldri settJeg fant det på kiwi. Smaker helt ok syns jeg.
Den har gullkork. Selges på Rema ogsåJøss, har jeg aldri sett
Kan ikke huske å ha sett det i noen butikker rundt her jeg bor. Men har jo ikke sett etter det heller Da skal jeg ta en titt neste gang jeg er i butikken.Den har gullkork. Selges på Rema også