Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men begrenser det nå, en nå og da er innafor
Nå tenker jeg å kutte ned til to kopper kaffe hver dag! Og det er ganske drastisk reduksjon for min del
Jeg drikker mye koffein genereltNå tenker jeg å kutte ned til to kopper kaffe hver dag! Og det er ganske drastisk reduksjon for min del
![]()

Hehe, høres ut som en god plan! Jeg er vel nede i 1,5 kopp om dagen nåSynes det er ekstra vanskelig på jobb, frister sånn å ta seg en kopp, hele tiden
![]()
Maskinen skulle vært renset, men det har ikke jeg lært enda!Ja, jobb er krevende! Heldigvis smakte kaffen dritt i dag, så holdt meg unnaMaskinen skulle vært renset, men det har ikke jeg lært enda!

Nå har vi i tillegg Nespressomaskin, så blir nok å kjøpe inn litt koffeinfri kapsler. Litt hekta på iskaffe så ene "koppen" blir nok det hver dag Prøvde på maks 2 kopper og minst mulig cola i forrige svangerskap, det gikk helt fintVeldig glad i kosen med kaffe så det ble en del koffeinfri, som jeg syns egentlig smaker like godt. Vi lagde også en del 50/50 koffeinfri og med koffein i trakteren
Nå har vi i tillegg Nespressomaskin, så blir nok å kjøpe inn litt koffeinfri kapsler. Litt hekta på iskaffe så ene "koppen" blir nok det hver dag
![]()

Jeg pleier drikke en latte på vei til jobb og en kopp vanlig kaffe senere på dagen. Har ikke sluttet med det enda, men har tenkt på å kutte ut latten. Vet noen om en kopp latte er verre enn en vanlig kopp svart kaffe? Vet at espresso har mye mer koffein enn kaffe, men mengden er jo også mindre enn i en kopp kaffe.
I dag drakk jeg to te. I går en kaffe. Sparer koffeindrikkingen til lunsjen på jobb.

Ser ut som espresso, og enkel latte, inneholder koffein som tilsvarer ca. 2,5-3 dl kaffe, så litt mer koffein i espresso enn vanlig kaffe
https://www.fhi.no/ml/kosthold/fakta-om-koffein/

Ånei, da bør jeg jo egentlig droppe den. Jeg er egentlig såå avhengig av den om morgenen![]()
Det er jo litt stas ut å unne seg den, litt hverdagsluksus 
Du kan jo eventuelt gå for bare latten?Det er jo litt stas ut å unne seg den, litt hverdagsluksus
![]()
Det er kanskje innafor med den hvis jeg ikke får i meg noe mer koffein ellers. Må jo begrense lakris også, som jeg virkelig elsker og spiser mange ganger i uka, og spekemat.... så kan kanskje unne meg den latten da
Ja, det er jo detDet er kanskje innafor med den hvis jeg ikke får i meg noe mer koffein ellers. Må jo begrense lakris også, som jeg virkelig elsker og spiser mange ganger i uka, og spekemat.... så kan kanskje unne meg den latten da
![]()
Haha, lakris ja, jeg fikk hangup på ifa sist jeg var gravid 

paranoid tanke, men gar tatt runden førKuttet helt ut kaffe, jeg skal ikke ha dårlig samvittighet om jeg mister og tenke hva om...paranoid tanke, men gar tatt runden før
![]()