Kaffe

MammaLykke90

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Sommerfuglene 2017
klarer ikke drikke trakter kaffe lenger. Drikker poser fra Nescafé - Latte Macchiato.
Sånn med tanke på menge PR dag.
Noen som vet hvor mye koffein i slike?
I forhold til hvor mange poser PR dag og anbefalinger :)

klarer ikke drikke trakter kaffe lenger. Drikker poser fra Nescafé - Latte Macchiato.
Sånn med tanke på menge PR dag.
Noen som vet hvor mye koffein i slike?
I forhold til hvor mange poser PR dag og anbefalinger :)
Står det ikke på pakken? :)

Vet ikke ekstakt koffeininnhold :) men jeg tenker at 1-2 kopper til dagen er helt greit :)

Ikke under næringsinnhold.
Står under ingredienser: instant kaffe (8,9%)
Da bør det være godt innafor. Leste koffeininnholdet i ulike kaffetyper og instant var blant de laveste.

Fikk høre at koffeinfri kaffe var mye farligere enn koffein. pga prosessen koffeinet ble tatt ut fra kaffen.

Takk for svar dere :) blir vel 1-3 poser PR dag. Noen skvetter kastes fordi de bli kalde. :)
Sist drakk jeg iskaffe og litt brus med koffein for å ikke få skikkelig smell.
Er vane med å drikke mange mange kopper kaffe hver dag så merker når man kutter ut eller ned da :)

Helt rart! Har måtte begrense meg til 2 kopper kaffe om dagen så langt, å skulle gjerne drukket litt mer. Nå helt ut av det blå det siste døgnet klarer jeg ikke tanken på kaffe! Blir nesten kvalm av å se på kaffe-kanna og tenke på kaffe

Drakk 5-6 kopper kaffi før, blir dårlig av tanken på kaffi nå :hilarious:

Drikker maks to kopper traktet kaffe til dagen. Før jeg ble gravid drakk jeg vanligvis 5-6 kopper daglig

Drakk rundt en kopp om dagen i starten. Men nå frister det ikke lengre. Ikke lukta heller nei :) det ble faktisk snakk om kaffelukt på jobb her en dagen, og at ei ikke takla lukta når hun var gravid. Nå legger jeg liksom merke til alle slike små kommentarer, som sikkert også blir sagt ellers, men at jeg nå lurer på om de tester meg/ om jeg er avslørt osv

Kaffe :Heartred Må virkelig ta meg i nakken får å ikke drikke så mye kaffe....:flower
Samme her. Og tenker at folk snart legger merke til at jeg ikke henter kaffe like ofte på jobb nå som før.

Har ikke drukket kaffe på noen dager, men da mannen spurte om jeg ville ha min ukentlige latte på senga, og jeg kjente den deilige lukta fra hans kaffe, takket jeg ja. Angret på det etterpå, for jeg kom på hvorfor jeg ikke har drukket kaffe på en stund, blir så sykt kvalm hver gang, så det må jeg bare se å kutte helt ut... :(

Samme her. Og tenker at folk snart legger merke til at jeg ikke henter kaffe like ofte på jobb nå som før.
Det tror jeg mine kolleger merker..

Back
Topp