Kaffe

mamma2014og2016

Blir kjent med forumet
Dere som drikker kaffe, hva tenker dere er maks grense om dagen nå som dere er gravide? ☺ jeg er veldig glad i kaffe, og synes jeg er flink som har klart å kutte ned til to kopper om dagen :rolleyes:

Jeg drikker kaffe så sjeldent, at jeg glatt kan drikke 5 kopper når jeg først drikker.. men jeg får halsbrann av det, så jeg må vel kutte det helt ut -.-

Jeg prøver å holde meg til to kopper om dagen. Men de dagene jeg har lange jobbdager har jeg dessverre bikket 3, selv om jeg vet at det ikke er optimalt. Kjøpte derfor koffeinfri kaffe her om dagen som jeg kan drikke hjemme. Elsker kaffesmaken så må gjøre noen grep :)

Godt å høre at det er flere som drikker ett par kopper om dagen ☺ elsker også kaffesmaken, så kanskje jeg skulle prøvd meg på koffeinfri jeg også :D

Jeg har mistet helt lysten på kaffe. Man bør vel drikke max 2-3 kopper om dagen har jeg hørt.

Byttet ut til koffeinfri straks testen viste positiv de andr gangene. Nå frister ikke kaffe, må bare takke ja til en kopp i ny og ne når vi er i selskap og slik, siden ingen vet.

Kjøpt meg koffeinfri kaffe hjemme i tilfelle jeg får lyst på kaffe. Eneste sted jeg drikker kaffe nå er på jobb el borte, men det tilhører mer og mer sjeldenhetene. Maks en kopp om dagen. Sjelden mer enn 2 ganger i uken, så er fornøyd med det :)

Mistet lysten de siste dagene, grønn te smaker fiskeslo... Så det går mest i koffeinfri te. Men dessverre glad i cola zero i helgene så får nok dekket koffeindosen.

Drakk nesten kun te før graviditeten, men nå har jeg lyst på hele tiden! Går noen kopper om dagen, men koffeinfri ;)

Back
Topp