Kaffe

Honningblomsten

Forumet er livet
Dere som drikker kaffe til vanlig. Har dere kuttet ut kaffe helt? Eller bare kuttet ned på inntaket?

Foreløpig har jeg holdt meg til 1 kopp om dagen. Er veldig glad i kaffe.

Leste at man kunne drikke 1, maks 2 kopper om dagen. Men helst så lite som mulig.

Dere som drikker kaffe til vanlig. Har dere kuttet ut kaffe helt? Eller bare kuttet ned på inntaket?

Leste at man kunne drikke 1, maks 2 kopper om dagen. Men helst så lite som mulig.
Drikker ikke kaffe, men drikker 2-3 kopper te til dagen og et glass pepsi max..er vell akkurat i grenseland av hva som anbefales, så skal prøve å skjerpe meg...

Drakk opptil 10 kaffe hver dag, ble gravid så var kaffen kvalmende haha. Savner kosen med kaffe så prøver og drikke dette av og til men blir kvalm

Jeg prøvde å redusere til Max to kopper under forsøket nå, ihvertfall før egguthentingen og etter innsett. Men etter at jeg har blitt gravid har jeg overhodet ikke hatt lyst på kaffe! Kjemperart!

Så null kopper her. Tar en liten kopp te hver dag da. Men holder det under anbefalingene.

Jeg klarer ikke helt å holde meg unna kaffen... Men jeg begrenser meg til en kopp om dagen. På dager hvor jeg har vært krisetrøtt har jeg tatt to...

Jeg klarer ikke å drikke kaffe pga kvalmen. Men når kvalmen er borte tenker jeg at jeg drikker max to kopper.

Jeg prøver å drikke Max to kopper på jobbdager. Hjemme i helgendrikker jeg 1 kopp per dag og vil jeg ha fler drikker jeg koffeinfri kaffe. Prøver å unngå Pepsi Max. Evt drikke ett glass om jeg bare har tatt ett glass kaffe. :)

Jeg håpet på at jeg skulle miste lysten på kaffe. Men DET har ikke skjedd. I hvert fall ikke ennå.

Har koffein fri kaffe pulver. Men på morgnen tar jeg en liten kopp pulver kaffe. Mye endringer her..har kutta veldig på medisiner,snart i null nå..men det går gudsjellov bra..er så mye lettere når det er andre ta hensyn til

Her drakk eg goood endel kaffi før, men nå som testen viste to streker drikker eg en halv-en kopp om dagen :)
Men er veldig spent på hvor lang tid det tar før kollegaene mine (sitter i åpent landskap med 3 andre) merker at eg ikke lenger drikker så mye kaffi ;)

Åå det er vanskelig å begrense kaffi drikkinga.. Men prøøøver å holdedet til maks to kopper om dagen.

Back
Topp