Kaffe..

Flurri

Forelsket i forumet
Hvor mye er farlig?

De to siste dagene har kvalmen forsiktig meldt sin ankomst, jeg er egentlig glad for det og håper dermed at ting utvikler seg som det skal.
Men kaffe, gjerne en latte eller annen type med melk det har jeg ekstremt lyst på.

Skal forresten på kontroll på torsdag med ultralyd forhåpentligvis, nå får jeg snart et endelig svar på om faktisk det er en baby med bankende hjerte <3

Da er jeg 7+4 og forventer å se mye om alt er som det skal :)
 
De sier vel max 1-2 kopper daglig :)

Jeg elsket kaffe og kunne drikke over 1 kanne daglig hehe, men nå koser jeg meg faktisk med koffeinfri pulverkaffe med suketter og melk :p
 
Da kan jeg vel tillate meg 1-2 da :)
Jeg er ingen stor kaffedrikker, men en latte på kvelden eller til frokosten har liksom vært noe jeg har lyst på.

Faktisk funnet at at en neve med salt potetgull hjelper mot småkvalmen, det er sunt :rolleyes:
 
Da kan jeg vel tillate meg 1-2 da :)
Jeg er ingen stor kaffedrikker, men en latte på kvelden eller til frokosten har liksom vært noe jeg har lyst på.

Faktisk funnet at at en neve med salt potetgull hjelper mot småkvalmen, det er sunt :rolleyes:

Hehe, må ha en neve el to selv jeg ;)
 
Jeg har som regel alltid lyst på kaffe.. men ikke i det siste.. har ikke drukket kaffe siden lørdag..
 
Jeg blir utrolig kvalm av kaffelukten, så her i huset har mannen fått forbud mot å drikke kaffe så lenge jeg er hjemme :p
 
Faktisk funnet at at en neve med salt potetgull hjelper mot småkvalmen, det er sunt :rolleyes:

Samme her, har en pose tortillachips med havsalt stående ved senga nå ...

Kaffe har jeg ikke interesse for lenger, selv om jeg vanligvis er en kaffeelsker!
 
Ikke tenkt på at coladrikker kan være skadelig .. :wideyed:

Godt det ikke bare er meg som spiser litt potetgull :p
 
Drikker ca 2 kopper hverdag +en kop hvit te.

Fått skikkelig dilla på kaffe, sist svangerskap fikk jeg helt avsmak.

Er så trøtt så må ha kaffe.
 
Back
Topp