Kaffe!

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Må si kaffe har begynt å bli godt å drikke igjen :p Er ikke ofte nå heller, men de gangene jeg unner meg en kopp eller to.. Nammenamm :p

Noen andre som har hatt kaffevegring en stund og fått lyst på det igjen? :)

Tror jeg begynner å få cravings på kaffe :p

Ja den siste uka har jeg plutselig hatt lyst på igjen! Frokostkaffen er tilbake :)

Begynte å drikke litt og litt sånn rundt uke 14-15-16, og fra ca uke 17 tok jeg to kopper daglig.
de siste ukene har det skjedd at jeg har drukket inntil tre kopper daglig, men som oftest ikke flere enn to!

I love my coffee :p

Ja, nå smaker det igjen. Har vært mange selskaper i det siste med kake og da må jeg ha kaffe. Nå i det siste har det blitt flere kopper enn før. Men klarer det ikke hver dag. Blir bare til "spesielle anledninger" ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Drakk min første kopp siden uke 6 i dag faktisk :p Har hatt lyst på veldig lenge nå, men har ikke turt pga halsbrann. Det var utrolig godt! Desverre tror jeg ikke jeg kan drikke det daglig så lenge jeg er gravid, halsbrannen er ille nok uten, og helt ubeskrivelig med:(

Jeg elsker kaffe og mistet aldri lyste på det, så for meg har det handlet mer om å begrense seg til kun en kopp eller to daglig :p

Drakk min første kopp siden uke 6 i dag faktisk :p Har hatt lyst på veldig lenge nå, men har ikke turt pga halsbrann. Det var utrolig godt! Desverre tror jeg ikke jeg kan drikke det daglig så lenge jeg er gravid, halsbrannen er ille nok uten, og helt ubeskrivelig med:(
har også begynt å få halsbrann, kun om natta enda.. Huff, de 2 andre gangene måtte jeg sove sittende på slutten.. Så håper det ikke blir så ille denne gangen..

Jeg elsker kaffe og mistet aldri lyste på det, så for meg har det handlet mer om å begrense seg til kun en kopp eller to daglig :p
hehe, jeg mista lysta da kvalmen satte inn i uke 6 og hadde hypermesis i 3mndr så da mista jeg lysta på det meste :p

Back
Topp