Kaffe

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Jeg har ikke drukket kaffe siden begynnelsen av januar, men i går var jeg på cafe å drakk latte med decaf (tok ikke sjansen på å få koffeinsjokk :p ) Å den var syyykt god.

Andre som begynner å få lyst på kaffe igjen? Eller ikke har stoppa å drikke kaffe? :)

Jeg drakk litt koffeinfri kaffe i begynnelsen, men nå har jeg faktisk fått mindre og mindre lyst på kaffe i det siste.

Har drukket kaffe heile veien :) 2-3-4 kopper til dagen :)

Har mista lysta på kaffe. Kan ta en kopp i blandt, men det er det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Frister bare med latte her merker jeg.. ;)

Jeg har drukket kaffe hele veien, men har noe mindre lyst på det nå enn tidligere. Morgenkaffen må jeg ha, og drikker mellom 0 til 2 kopper til ila en dag. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg kuttet ut kaffe helt i ca uke 5. det fristet overhodet ikke, og jeg ble dårlig av lukten og tanken på kaffe. Eneste var at jeg tvang i meg en liten kopp hvis jeg var i selskap, da jeg egentlig er stordrikkeren av kaffe i familien og det ville virket påfallende om jeg sa nei :p

Men i uke 14 begynte jeg så smått å få lyst på kaffe igjen, og nå drikker jeg to kopper hver dag. Det anbefales å holde seg til tre kopper eller mindre, så selv om jeg egentlig har lyst til å bøtte nedpå noen kanner for dagen, får det holde med en kopp til lunsj og en på ettermiddagen. Har planer om å holde det gjennom svangerskapet også.

Som den store kaffeholikeren jeg er, blir jeg alltid overrasket over avskyen jeg får når jeg er gravid. Er fortsatt mye kvalm og brekker meg bare av lukta. Synd for jeg elsker kaffe.

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Jeg får alltid avsmak av kaffe i svangerskapet, men nå funker decaf latte tydeligvis ;p

Drikker kaffe hver dag, har gjort det hele veien:) begrenser meg til maks 3 kopper om dagen da:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

E nett begynt å få lyst på igjen:-) Drokke to koppa med masse melk i ute i solo idag:-) Va skikkeli godt:-)

Greide ikke tanken på kaffe i begynnelsen (det var en av grunnene til at jeg innså at jeg faktisk var gravid) har så smått fått tilbake lysten på kaffe, men det holder med 1 kopp om dagen, ikke hver dag jeg drikker kaffe heller. Drikker mer te da, fått litt dilla på citrus-te :Heartred

Har aldri vært kaffemenneske. Veldig greit akkurat nå har jeg funnet ut. Men jeg pleier å drikke masse te, og det frister ikke i det hele tatt. Lukta på den jeg pleier å drikke på jobb på fredag, og syns det lukta fjøs... Måtte le av meg selv da!

Jeg har begynt å drikke litt kaffe igjen :P Men er ikke mengder. Kanskje en halv kopp, før den blir for kald. :P Kaffe latte og slikt drikker jeg ikke uansett :P

Klarte ikke kaffe da jeg var kvalm.

Mista lysten på kaffe etterhvert som kvalmen ble verre.
Kvalmen er borte, men kaffelysten er fortsatt ikke kommet tilbake. Kanskje like så greit :)
Men merker at koffein er en av de få tingene som hjelper mot den daglige hodepinen!
Så her blir det en halvliter cola til lunsj hver dag... stakkars tennene mine...

Jeg har drukket kaffe hele veien, prøver å holde meg på to kopper om dagen - drakk massevis før svangerskapet!

Back
Topp