Kaffe

Markblomst

Forelsket i forumet
Hvordan er det med kaffedrikking under svangerskapet???
Er nemlig så utrolig glad i kaffe... 1kopp om dagen skulle vel gå greit??

Ja gjør det du.. Drikker ikke kaffe selv, men en kopp kaffe eller ett glass cola er ikke farlig [:D]

Tror det er anbefalt maks 2 kopper om dagen! :)

Ja, de anbefaler ikke å ta over 3 kopper.

Jeg kunne ikke fordra kaffe fra jeg var 7-8 uker på vei, jeg som var skikkelig kaffe-drikker før den tid.
Prøvde å true i meg en kopp når vi var sammen med andre, så de ikke skulle fatte mistanke om graviditeten. Nå drikker jeg en kopp kaffe hvis vi er på besøk eller har besøk, hvilket ikke er daglig.

Jeg drakk det jeg følte for av kaffe og pepsi max. Drakk også 2-2,5 liter vann om dagen!
Det er ikke noe farlig med kaffe. Men man trenger ikke drikke flere kanner.
De på sykehuset sa hvertfall ingenting. Kos deg med kaffen din du.. og ta gjerne en ekstra kopp.

Jeg simpelthen elsker kaffe, men nå har jeg ikke smakt en dråpe siden søndag... gidder ikke koke bare to kopper, og koker jeg mer så vet jeg at jeg drikker det... pleier å drikke en kanne kaffe om dagen, så jeg savner det litt..

Drakk utruuuuulig mye kaffe før! Skikkelig kaffe-kjærring! Men så leste æ at man sku holde sæ t en kopp om dagen, så da kutta æ like gjerne heilt ut. D va skikkelig jævli å kutte! Hodepine kvær dag i 3 uke! Drakk grønn te istede. Men nu unne æ mæ en kopp kaffe i ny og ne, maks to på en dag. Og da e s sååååå godt!

Back
Topp