Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du fint kan unne deg mer enn det.. Jeg har drukket 2 små kopper i dag, og sliiiiter med den hodeverken pga for lite koffein... Jeg har trappet ned til tre krus (ja jeg er skikkelig kaffekjerring) til dagen og i følge jordmor skal det være innenfor. Jeg drikker da ikke cola e.lPrøver å holde meg til en kopp om dagen, så har jeg en å gå på hvis jeg absolutt må ha et glass pepsi max eller er ekstra trøtt og trenger en ekstra kopp kaffe
Anbefalingen er jo 1-2 kopper så jeg følger det inntil jeg har snakket med lege eller jm om det. Hadde også hodeverk de første dagene, men det gikk overTror du fint kan unne deg mer enn det.. Jeg har drukket 2 små kopper i dag, og sliiiiter med den hodeverken pga for lite koffein... Jeg har trappet ned til tre krus (ja jeg er skikkelig kaffekjerring) til dagen og i følge jordmor skal det være innenfor. Jeg drikker da ikke cola e.l
Det er mye som går kan gå helt fin hos noen men ikke hos andre. Og ikke alt som er opptilmalt.Mamma drakk masse kaffe, 4-6 kopper hver dag,i alle 3 svangerskap og det gikk helt fint!
Selv holdt jeg meg til 2 kopper og 1 stort glass cola zero per dag og det gikk også bra
Det er mye som går kan gå helt fin hos noen men ikke hos andre. Og ikke alt som er opptilmalt.
Er mange som drikker alkohol,røyker, spiser spekemat, osv og det går bra. Men så er det hos de det ikke går bra, og kan man ikke vite. Kaffe er nok ikke det verste, men jeg er litt hønemor på sånne ting..
Da får jeg kutte den 3dje fra nå da.. Trodde det var 2-3 som var anbefalt ..Anbefalingen er jo 1-2 kopper så jeg følger det inntil jeg har snakket med lege eller jm om det. Hadde også hodeverk de første dagene, men det gikk over