kaffe..

En liten hemmelighet

Blir kjent med forumet
Til dere som ammer, drikker dere kaffe fortsatt?
Jeg er en kaffe elsker, men styrer meg til 2-3 kopper om dagen.. Har ei tulle som reagerer på stortsett alt jeg spiser, men kaffe går heldigvis fint.

Ja, drikker kaffe som normalt. Har prøvd å kutte det ut, men virker ikke som han reagerer på det.

Jeg drikker også kaffe som normalt. Har ikke merket at snuppa reagerer så det :)

Min reagerer også på alt mulig, men kaffe går heldigvis greit! Så det drikker jeg som normalt:-)
Tåler også sjokolade og appelsinjuice. Igår fant jeg ut at han reagerer på solsikkekjerner! Himmel

Lillemor reagerer ikke på noe særlig, men kaffe er det jeg som har begynt å reagere på... Blir skikkelig svimmel og uvel i kroppen hvis jeg drikker det... Tror nok det er kofeinet, men har heldigvis koffeinfri til kaffemaskina da! Og så går det bra med en å annen kopp latte innimellom!

Trodde mini var litt urolig om kveldene og dett var dett. Men idag droppa vi middagen og spiste biff til kvelds - gutten har vært så blid og fornøyd og rolig at jeg kjenner han ikke igjen! Og vips: potet er på lista(har hatt potet til middag i ukesvis..). Mn jeg føler jeg kan spise det av og til siden det ikke medførte krampegråt liksom.

Trodde mini var litt urolig om kveldene og dett var dett. Men idag droppa vi middagen og spiste biff til kvelds - gutten har vært så blid og fornøyd og rolig at jeg kjenner han ikke igjen! Og vips: potet er på lista(har hatt potet til middag i ukesvis..). Mn jeg føler jeg kan spise det av og til siden det ikke medførte krampegråt liksom.
Jah potet er på lista her også... Bare kjøtt til middag, ingen grønnsaker og ei heller potet... Jippi! Får håpe det går seg til om litt

Potet her å:)

Back
Topp